Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:DownWithTheSickness
Alue:Koskettimet
Aihe:Koskettinsoittimien ym. määrittelyjä.
Aika:09.05.2011 21:41
Synth: täällä kun tuntuu olevan niin paljon tritonin tuntijoita ni opastakaapa minua... itse olen ostamassa triton le 61 tai 73... olen tähän asti soitellut hevikäytössä semmosella casion amatöörivehkeellä ni on aika vieraita asioita kaikki mitä teknisissä tiedoissa mainitaan ja niissäkään ei aina mainita täysin kaikkea... eli tärkein mitä haen on tämä polyfonia1 toiminto eli että pystyy soittamaan vain yhden nuotin kerrallaan... enkä ole täysin varma että löytyykö tästä mallista sitä... ja toinen mitä oon kuullu... että tritonista saisi myös kuoroääniä, pitääkö se paikkansa, en hae mitään virtuaalisia voice ooh soundeja vaan semmosta massiivista mieskuorosävyä mitä esim stratovarius käyttää... ja että löytyykö tästä semmosia tallennettavia muistipaikkoja että pystyisi kesken biisin vaihtamaan ääntä ja asetuksia napin painalluksella... ja se kaikkein tärkein... kun säästöt ei vielä riitä liki vuoteen niin onko siinä mitään perää kun väitetään että triton le mallit oltaisiin poistamassa markkinoilta koska uusi triton extreme malli raivaa tietään... itsellä ei ole mitään vastaan extremeä kohtaan muuta kuin että hinta tuplaantuu... enkä tahtoisi jättää soittamistani lottovoiton varaan... kertokaa jos jotain näistä jutuista tiedätte siis tähän triton le malliin liittyen.
 
Rupesin tossa vaan miettimään että miksi joku varta vasten haluaisi polyfonian rajoittuvan yhteen sointuun??? Itse en keksi mitään motiivia moiselle.. ellei sitten yhdellä sormella halua ukko nooa soitella .. :S
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=36&t=23077