Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:NHR
Alue:Demostudio
Aihe:Demostudio info & keskustelu
Aika:26.03.2004 02:36
Jos ihmisellä ei ole muuta sanottavaa kuin "no tämähän kuulostaa ihan siltäjasiltä", niin olkoon hiljaa.
 
Olen hieman ehkä eri mieltä tästä, sillä ainakin ne bändit, joihin omia tekeleitäni on täällä verrattu, ovat olleet minulle melkoisia yllätyksiä. Toki omat vaikutteet ovat jotenkuten selvillä, mutta kyllä minua ainakin kiinnostaa kuulla, että miltä ne omat tuotokset sitten muitten korvissa kuulostavat, vaikkapa noiden bändivertaustenkin kautta. Eiväthän ihan kaikki kuuntelijat / kommentoijat täällä kuitenkaan (vielä?) ole mitään musiikin ammattilaisia, joten "fiilispohjaisiakin" arvioita vielä saadaan, mikä on vain hyvä juttu. Minun biisejäni saa siis ainakin vertailla ihan vapaasti mihin huvittaa, enkä toisaalta lupaa olla vertailematta muiden biisejä aiemmin kuulemiini.
 
Suorat linkit kappaleisiin pakollisiksi tosiaan! Varsinkin mikseri joskus pännii, sillä sen sivut toimivat ainakin minun koneessani hiukan turhan kankeasti.
 
Ja mieluummin useamman biisin kokonaisuudet saman otsikon alle (tiedän kyllä, että tästäkin on eri koulukuntia... ;)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=50059