Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Hotlicks
Alue:Livetoiminta
Aihe:Helposti laajennettavat PA-Kamat pikku budjetin bändille
Aika:30.04.2010 12:25
Pieni rumpalipoika: Vielä lisäyksenä, että tällä palstalla pyörii tautisesti tämän maan eturivin äänimiehiä. Ja se on tietysti todella hyvä asia, mutta fakta vain on että heistä ei varmasti kovin moni tee edes miksaajan ominaisuudessa sellaisia keikkoja mistä tässä nyt varmasti puhutaan. Puhumattakaan, että kävisivät lähiöpubeissa itse soittamssa jurrisille apinoille suomirokkia. Tarkoitan vain, että karusta arjesta saattavat monet olla jo hieman vieraantuneita ;D Vaikka jokainen heistäkin on tietysti vuosikausia sitten uransa aloittanut muualta kuin PMMP:n tai Nightwishin etupäästä.
 
Tohon on pakko korjata, että kyllä yllättävän moni tekee noita molempia (siis esiintyy ja miksaa pikkupaikoissa). Ainakin itse olen ollut useamman kanssa lähiöpubissa keikalla. Ens viikolla taas. Suomessa ei käsittääkseni niin paljon ole keikkaa tarjolla, että olisi varaa jatkuvasti kieltäytyä ainakaan keikan pienuuteen tai kamoihin vedoten. Liksa on sitten eri, mutta aina on päästy hyvässäs hengessä sopimukseen. Sama pätee soittajiin. Ihan ketä vaan voi pyytää ihan mille keikalle vaan. Sanovat kyllä jos ei innosta tai ehdi.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=190294