Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Qsysi
Alue:Audiovisuaalinen alue
Aihe:AV - Jelppikerho
Aika:08.09.2009 18:11
Antti1: Lainaan nyt itseäni tuolta toisesta ketjusta, josko täällä tavoittaisin sopivan kohderyhmän paremmin.
 
"Hei onkos jollain sälleistä täällä monitaitoketjussa kokemusta piirtopöydistä? Mua kiinnostaa erityisesti nämä uudemmat Aiptekit. Niille povataan melkoista laatua hintaan katsomatta, jopa Wacomin hiukan parempien pöytien veroisia huomattavasti halvempana. Mahtaako pitää paikkaansa ollenkaan? Mä oon mahdollisesti moisen vaan synttärilahjaksi saamassa, mutta budjetin takia Aiptek on oikeastaan ainoa varteenotettava vaihtoehto. Testaamaan ei tietenkään oo mahdollista mennä mihinkään..."
 
Kokemusta kehiin ja mieluummin nopeasti, jos on mitään hajua aiheesta. Juhlapäivä lähestyy. ;)

 
Itsellä on joku Aiptekin piirtopöytä, maksoi aikanaan Verkkokaupasta n. 80€. Ihan hauska sillä oli kaikenlaista kokeilla, mutta skannerin omistavana en löytänyt sille kuitenkaan kunnollista funktiota, muuta kuin valmiin kuvan päälle piirtämistä, varsinkaan kun en mitään animaatioita osannut tehdä. Ihan hyvää jälkeäkin sillä sai tehtyä, kunhan oppi. Kyseinen vehjes jäi porukoitten työ, kun omilleni muutin, ja on ollut pari vuotta käyttämättömänä. Mutta uskoisin kyllä, että aika hyvänlaatuisen vehkeen saa tänäpäivänä siihen satasen pintaan. Mukana tuli Corelin ohjelmia, kaikkea käsialasalasanaohjelmista (vit mikä sana) lähtien.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=57&t=182215