Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sub zero
Alue:Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b
Aihe:P-Funk
Aika:11.12.2008 14:27
Olen samaa mieltä 10 minsan sekoilun tarpeettomuudesta, mutta Lunchmeatophobia (tai joku sellainen) on kyllä todella hyvää kamaa, kuin afroamerikkalaista heviä.
 
Jep, mä usein laitankin levyn menee silleen, et se soittaa P.E.Squadin kohdalla Lunchmeatophobian.
 
Kappaleessa sanotaan "Think! It Ain't Illegal Yet!". Oisko tää viittaus niinkun tilanteeseen, että on tullut uusi huume, jota ei ole vielä ehditty kriminalisoida.
 
Outo valinta, kun se ei toisaalta ole kauhean siloiteltua soundia vaikkapa Off the Wallin tyyliin, mutta ei toisaalta kovin rouheatakaan. Onko kyse sitten tasapainosta vai mikä tekee tästä niin erinomaisen tuotannollisesti?
 
No mun korvaan se vaan kuulostaa hyvältä. Tasapaino on joo yks sana, millä mun tuntemuksia tosta soundista vois kuvailla.
 
Itselleni ei ole Mothership koskaan kovin hyvin auennut, mutta Motor Booty Affair upposi ekalla kuuntelukerralla, minulle ainakin P-Funkin helpoiten lähestyttävä levy.
 
No hyvä jos tuo levy voi kolahtaa nopeasti, koska olen pelännyt, että se jää monille aukeamatta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=49&t=172465