Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Makkari
Alue:Roots
Aihe:Bluesiniksipirkka: Tee Oma Slide
Aika:13.05.2008 15:36   (muokattu 13.05.2008 15:38)
Nyt sitten putosi slide lattialle ja otti ja hajosi, eli pitäisi uusi tehdä. Hieman ongelmia kuitenkin matkan varrella.
 
Kaupasta kun kysyy paistinarua, niin eivät edes tiedä mitä se on, ja mitä siihen tulee, niin en kyllä tiedä minäkään. ;) Eli mitä se on ja mistä sitä saa? Ei ollut S-marketissa, Alepassa eikä Siwassa.
 
Sitten ostin tuollaisen lasiveitsen. En kuitenkaan saa sillä kuin ihan pientä hiusnaarmua siihen pulloon. Tai kokeilin siihen pullon kylkeen oikeen kunnolla painamalla, niin tulihan siihen pieni ura. Kaulaan en kuitenkaan saa juuri mitään. Siihen on vaikea painaa, kun se lasi on niin liukasta. Eli onko multa tekniikka kateissa vai onko tää pullo jotaan panssarilasia? :)
 
Sellaisen vinkin haluaisin lisätä tuohon juttuusi, että kannattaa viinipulloa ostaessa katsoa tarkkaan itse pullon laatua!!! Monissa viinipulloissa on näkyvillä selvä prässäyssauma
 
Öö.. Kaikissa näkemissäni pulloissa on näkyvillä se sauma kaulan molemmilla puolilla. Vanhempani juovat kyllä käsittääkseni ihan laatuviiniä (omasta mielestäni tuo litku maistuu hirveältä ja se on mulle liian kallista), eli ei sen siitä pitäisi olla kiinni... Ja eikai se sauma kuitenkaan soittoa haittaa? Siis eihän sitä tarvitse kieliä vasten laittaa?
 
Eli tässä olen nyt sitten ihan hädässä. Hirveä slideinto, mutta ei oo slidea. Varaslideni on myös kadoksissa. Koitin deodoranttipulloa, mutta se ei kuulostanut oikeen hyvältä. Sitten koitin puuslidea, ja totesin sen olevan erinomainen jos haluaa kitaransa kuulostavan huonolta banjolta. ;) Kaupan putket ovat aivan liian isoja. peukaloon voisi laittaa, mutta ei oikeen pikkurillissä pysy. Hirveetä bluussia tämmönen.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=10&t=65057