Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:gorgonoidi
Alue:Pukeutuminen
Aihe:Yleistä keskustelua hiuksista
Aika:19.10.2007 15:34
Päätin sitten lopettaa hiusten harjaamisen. Locksit tulkoon siis.
 
Jeh, olen itse ollut harjaamatta nyt jo noin kaksi kuukautta ja kyllä merkkejä on jo näkyvissä. Pikku hiljaa siis...
 
Mutta, mutta, pikkuinen onglema:
 
Kävin värjäyttämässä hiukseni tänään ensimmäistä kertaa ja väriksi tuli punainen. Eli redhead sitä nyt sitten ollaan. No ongelma tuli sitten ihan yllättäen, nimittäin väri ei tarttunut hiusten takaosaan. Oltiin siinä parturin kanssa hieman hämillään.
Aamulla ennen parturiin menoa pesin hiukseni, Head and shoulders -shampoolla ja lievästi mäntysuovalla (loksien muodostumista ajatellen).
Väri tarttui ihan hyvin hiuksiini kaikkialle muualle kuin takatukkaan ja nyt ottaa päähän. Väriä yritettiin sitten laittaa kahdesti, onneksi se nyt hieman punertaa sieltäkin, mutta ei siltikään kiva.
 
Onko ideoita mitä tekisin? Hiusteni väri on siis takaa melkein normaali vanha, mutta laelta ja edestä punertava. Pitäisiköhän sitä itse kokeilla värjätä tuo takaosa?
Ja onko kenelläkään ideaa mistä moinen olisi vointu johtua?
 
Vinkkejä pliis, en tykkää tuosta värierosta yhtään ja haluan siitä eroon, mutta en viitsisi samanetien mennä kolmatta kertaa värjäämään... rahat menevät.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=21&t=151736