Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:pirre
Alue:Pukeutuminen
Aihe:Pitkien hiusten hoidosta
Aika:13.11.2006 16:35
tässäpä asiaan vihkiytyneen pitkätukkaisen tytön vihjeet teille:
 
yleisesti ottaen HOITOAINE, jota te tunnutte kovasti joko aristelevan tai muuten vaan dissaavan on kaiken A ja O. Eli siis hoitoainetta joka shampoo pesun jälkeen; se helpottaa hiusten selvittämistä ja vähentää niiden sähköisyyttä. Itse tykkään Pantenen lilasta (tuuheuttava) sarjasta, se tekee hiuksista mukavan ilmavat. Teille pitkätukka pojille, jotka haette sitä metallilinjan suorat ja sileät hiukset suosittelen sitä oliko se nyt pantenen sininen, sileät ja kiiltävät. - näistä kaikista on samassa sarjassa saatavilla myös hoitoainetta, sitä kannattaa käyttää ihan surutta.
lisäksi käytän n. kerran viikossa jotain erikoisempaa hoitoainetta. Eli niihinkin kannattaa panostaa sen verran, että etsii jonkun itselleen sopivan erikoishoitoaineen.
 
toinen asia on sitten ne hapsottavat hiukset; niihin auttanut itsellä kaikki hiuksiin jätettävät hoitoaineet, niitä löytyy sellaisinä "voiteina" mm. elvitalilta. Lisäksi (kuiviin) hiuksiin suihkutettavat ja jätettävät auttavat noihin ongelmiin.
 
ja kolmantena ne kamalat kihartuvat hiukset.... sijoituksena noin 30e, ajankäyttöä noin 10min / kerta; Suoristusrauta! Se on niinkun kreppirauta, mutta sen tarkoitus on suoristaa hiuset, käytät sitä samaan tapaan kuin kampaa eli otat sen väliin tupon hiuksia ja vedät sillä alas päin rauhallisesti.. tulee suoraa ja kaunista jälkeä.
 
...kärsin itse kaikista noista samoista ongelmista (ja niin kärsii suuri osa muistakin naisista!) joten tuossa tämä apu mitä tähän osaisin sanoa. Itse saan parhaan tuloksen yhdistämällä noita kaikkia. ja jos sen suoristusraudan käyttöä haluaa vahvistaa niin kannattaa etsiä joku sellainen kampausneste, joka kestää kuumentamisen. esim hairstoressa tai muissa kampaamoissa osaavata varmasti neuvoa oikeat tuotteet.
 
ja kampaajalla käyn itse noin kerran vuodessa, tai harvemminkin.
hiukset on pitkät (vyötärölle) ja vaaleat. ja näyttävät hyvältä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=21&t=133446