Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:LNA
Alue:Laulaminen
Aihe:Parhaimmat naisäänet?
Aika:19.07.2005 09:35
Barbra Streisand on ihan saatanallisen hyvä laulaja. Älkääkä nyt vetäkö South Park -faniudestani mitään johtopäätöksiä.. Äitee on jotenkin kouluttanut mut kuuntelemaan sitä. Ja onhan se niin saatanan taitava. Ja sitten.. Donna Summer on aika äijä, Celine Dion vetää hyvin vaikken äänenväristään kovasti pidäkään. Aretha Franklin, Cilla Black, Dusty Springfield, Dionne Warwik.. onhan näitä. Bonnie Tyler on makee. Tietyissä kantrikipaleissa jopa Dolly Parton on ihastuttavan kuuloinen. Kate ja Annie jo mainittiinkin..
 
mutta sitten miun on tähän sanottava, että miun ÄITEE:llä on maailman ihanin ääni. Ai sitä nautintoa, kun se lauloi mulle joskus tuutuutupakkarullaa, nukkuos prinssiä tai peikkoäidin kehtolaulua - tai kun se nykyään vetää jonkin tiukan tsääskipaleen ihan tuosta vaan.. Kyllä mä sitä olen vielä isonakin tyttönä joskus pyytänyt laulamaan tuutulauluja >) Ja on tainnut pari kertaa niin tehdäkin.
 
Sitten.. Musikaalipuolelta löytyy nimiä: Ekana mielessä loppuunkulutettu Sarah Brightman (joka tosin klasarityyliäkin usein hyväksikäyttää) sekä Elaine Paige.
 
Virve Rostia opin D-iivilin kehotuksesta kuuntelemaan harvinaisen tiukkana hevilaulajana, vaikkei äänensä loppupeleissä niin ihmisystävällinen olekaan.. Suomalaisista iskelmäpuolella olen aina pitänyt Arja Korisevan nauravasta soinnista ja tulkinnasta. For the record: Anne Mattila on Hanurista isolla hoolla.
 
Nih: ja mä kertakaikkiaan aion mennä naimisiin Eevan-esanssin Amy Lee:n kanssa.. onsevaanniin ihana!
 
Tässä nyt ensihätään. Jatkakaamme kun mielehen tulee. Joku tärkeä on varmasti unehtunut.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=98285