Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Huevos
Alue:Musiikin teoria ja säveltäminen
Aihe:Musiikkikoulun ja -opiston teoriakurssien vaatimukset
Aika:02.12.2004 12:12
Oisko se sun juttu säveltäminen vai soittaminen vai sekä/että. Niin konsalta kuin Sibiksestä löytyy molempia linjoja. Omat soitto- ja kirjoitusoppini olen saanut PJK:sta ja niillä olen pötkinyt tähän asti, ei valittamista. Sibiksestä itselläni ei ole omakohtaista kokemusta opiskelijan näkökulmasta.
 
Ei sun taustassa mitään vikaa ole - itse olen keskeltä metsää ensin klasaripasuunaa, sitten rokkikitaraa ja lopuksi jatsisäveltäjää sekalaisessa järjestyksessä. Pääasia että innostaa!! Kun on korvat päässä, työmoraali korkealla ja perusoptimistinen asenne niin eihän siitä synny kuin hyvää jälkeä.

 
no, se tuntuu olevan vähän molemmat...sehän se siinä on tietyist vähän hankalaa ja sitten kun vielä otetaan huomioon, että pääinstrumentti on sähkökitara...ja esim. sibiksessähän pitää olla jokin pianotutkinto takana, että pääsee esim. klassista säveltämistä opiskelemaan, eikö?
 
mikä on PJK?
 
olen päättänyt sen, että aion vielä päästä "kunnon" oppiin, vaikka siihen meniskin 25 tai 50 vuotta...ja työmoraali on ehkäpä liiankin korkea.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=39&t=33212