Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:samiko
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
Aika:21.04.2024 09:13
mpekkanen: Useamman tunnuksen käyttö johtaa kaikkien tunnusten menettämiseen. Tällainen on se sääntö tuolla kirjautumissivulla.
Mutta ei se varmaan haittaa jos joku ei noudata sääntöjä, vai mitä arvelet?

 
Toisaalta keskustelusäännöissäkn lukee mm. näin:
 
"Kaikki kirjoitukset, joissa on henkilökohtaisia loukkauksia ja muita hyvän tavan vastaisia asioita poistetaan."
 
"Mieti tarkoin mitä kirjoituksellasi haluat sanoa. Lue teksti ennen sen lähettämistä. Jos kerrot mielipiteesi, muista perustella se. Provokatiiviset ja riidanhaluiset viestit poistetaan."
 
"Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon."
 
Varsinkin näitä hyväntavan-sääntöjä rikotaan täällä keskusteluissa alvariinsa, eritoten tuolla "ei niin musiikkiin"- liittyvissä jutteluissa. Ei nuo tuplatunnukset ole hyvätapaista mutta ne voi ainakin itse mutettaa niin ei tartte niitä nähdä.
 
Silloin kun marmatetaan toisten huonoista tavoista, pitää itse olla ihan saakelin tarkkana omista tavoista, meinaan hyvistä tavoista.
 
Itse en tykkää tällaisista julkisista "noitavainoista", koska aina on riski että vainot menee metsään ja viattomat kärsii.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=205575