Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:peekoo100
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Kemper Profiling Amp
Aika:06.01.2024 17:39
McNulty: Muuten ihan jees, mutta vuosi 2003 soitti ja halusi käyttöliittymänsä takaisin.
 
Käytännössä siis kännykkä tai tabletti pitää olla kaiken aikaa hyppysissä jos tuota haluaa säätää. Se mielestäni romuttaa ajatuksen simppelistä "miinasta" reenikselle tai lavalle. Mahdollisuushan olisi ollut laittaa laitteeseen kosketusnäyttö. Tai edes näyttö ilman kosketusmahdollisuutta. Nyt se on ulkoistettu mobiililaitteeseen eli laitteen käyttö ilman kännyä tai padia on lähes tyystin njet njet.
 
Kotona / studiossa varmasti toimiva, mutta eikö silloin laite itsessään voisi olla desktop-mallinen? Vähän siis idea/toteutus hakee mielestäni paikkaansa.

 
Jaa-a, itse olen aika päinvastaista mieltä. Olen aina pelannut putkivehkeillä eikä niitä ole juurikaan "säädetty" jatkuvalla syötöllä. En siis ymmärrä ihan tuota pointtia. Eikös ne säädöt saa muistiin ja volat kaakkoon. Varsinkin keikalla olen yleensä keskittynyt pelkästään soittamiseen, joten tämähän on oiva vehje sellaiseen. Varsinaiset nypläysvehkeet on sitten erikseen
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=197911