Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Panuu
Alue:Livetoiminta
Aihe:Mistä keikkabussi vuokralle?
Aika:10.03.2018 08:49
Kauppamiesrami: MITÄ KYSEISESTÄ FIRMASTA ON SIT KOKEMUKSIA?
 
Mä voin kertoa hieman tästä Suomen keikkabussivuokraus firemasta kokemuksia ja tietoa
Elikkäs tää firma on lopettanut toimintansa kun tän omistaja ryssi kaikki asiat niin päin helvettiä kuin voi vaan. Omistajalle jäi noin 400,000e velkaa ja minun muistaakseni sai vielä tuomionkin eri rikoksista. Kuski joka oli meidän bändillä niin se oli aina huumepäissään ajamassa ja kerran se pysäytettiin ja 2.68promillea ja huumetesti näytti amfetamiinille positiivistä. Kuskimme lähti poliisiautolla ja bändi jäi bussiin ja hommasimme uuden kulkupelin ja onneksi kaikki kulut menivät tämän suomen keikkabussivuokrauksen omistajalle. Bussi jäi siihen tienposkee ja muistaakseni se varastettiin siitä viikkoa myöhemmin ja on vieläkin kadoksissa tietojeni mukaan.
No sit oli toisenbussin kuljettaja joka ajoi ojaan (Tyhjällä bussilla ) koska oli niin masentunut ja se tappoi itsensä:(
 
Kirjanpitoa tää yritys ei hoitanut ja sai kirjanpitorikoksesta syytteet ja tuomittiin.
Bussit olivat sotkuisia ja likaisia ja jos bussista hajosi jotakin niin voi voi siihen jäi koska kysisellä firmalla ei todellakaan ollut mitään luottotietoja tai luottotiliä
Jos nyt tässä oikein olen ymmärtänyt niiin tämän firman 3 bussi seisoo vieläkin oulun scania pihassa koska huoltolasku on ollut maksamatta 7V ja ulosotto ei ole ollut kiinnostunut siitä kuulema.
Ja tää firman omistaja oli joku tyttö en muista nimeä...
 
Että tässä hieman kyselijöille tietoa !!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=35807