Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:musamies
Alue:Tanssimusiikki
Aihe:Paras humppamoulinex?
Aika:17.10.2017 12:25
EP: Aikanaan yksi tuttu muusikko sanoi (ihan vitsillä), että kaikki haitarit pitäisi kerätä Tammelantorille ja polttaa.
Nyt vois sanoo saman näistä "moulinexeista"!

 
Kun tuumin mikä on Genoksen hintataso ja minkälaisia saundimahdollisuuksia on jo 800 euron Casiossa, luulen konetouhun vahvistuvan ja kehittyvän jatkossa. Itse näen hyvänä vaihtoehtona tehdä osan touhuista koneella ja paljon myös luomuna.
 
Joskus näitä moulinexin mahdollisuuksia tuubin läpi tarkastellessa ihmettelen miksi porukka vinguttaa niillä kitaroita vaikka itse näkisin mahdollisuuden tehdä ison orkesterin tuntua ja jos kitaroita tarvii, voi ne olla aitoja.
 
Mahdollisuuksia on puhaltimissa ja rummuissa ilman, että ne tulee liian kovaa.
 
Nämähän on loistavia pelejä opettamaan käyttäjälleen erilaisia säestystyylejä ja rytmejä, joista on iloa vaikki moulinex olisi mukana. Moulinexia voisi käyttää myös niin, että se on rumpukone, soittaa vaikka itse vasurilla basson tai antaa koneen soittaa ja oikealla kädellä soittaa vaikka jouset, jää muillekin soittajille tilaa. Sitä voisi käyttää kuin efektinä, että jossain kohtaa härvelistä tärähtääkin kokonainen big band.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=222002