Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Miraela
Alue:Laulaminen
Aihe:Laulun opetusta Netissä
Aika:29.07.2011 21:58   (muokattu 29.07.2011 22:00)
TyhjäSointu: No... itse toteaisin vaan ettei ole oikotietä onneen. Itsekin olen laulanut jostain 5vuotiaasta lähtien ja ottanut tunteja useita vuosia ja siltikin löytyy vielä paljon parantamisen varaa. Laulamisen suhteen ei koskaan kehity täysin. Mutta jos nyt jotain neuvoja pitäisi sanoa, niin netistä löytyy oikeasti ihan hyviäkin laulunopetus videoita. Itse kuitenkin sanoisin että helpoimmalla pääset jos etsit hyvän opettajan. Se säästää monia kantapään kautta oppimisia, tekniikkavirheitä ja muita ikäviä juttuja joita itse ei laulaessaan edes huomaa tekevänsä.
 
Olet sä koskaan laulanut kuorossa? Senkin mukavuus nimittäin vaihtelee aika pitkälti kuoronkin mukaan. Jos löytää semmosen kuoron mikä vetää oman kuulosia biisejä yms. nii se voi olla hitsin mukavaa hommaa. Mutta ainoa mitä voisin näin itse lopuksi sanoa on että laula vaan rennosti. Älä jännitä kurkkua tai koita puskea ääntä ylöspäin mennessä. Laula rohkeasti!
 
Ps. Oli muuten kiva löytää sut laulamasta tuolta Higurashi no naku koro ni:n tunnaria! Rakastan kys. sarjaa!

 
Mä oo luonteeltani nii ujo et mä jännitän ääntä , sen tien :( ja se vakeuttaa sit muutenki rennosti laulamista. Mut siis mä en tykkää kuoroissa siks laulaa koska siel o nii paljo ihmisii ja kuoro kuullostaa nii tylsält mitä ny oon nähny joittenki toimintaa. mäki alotin 5 vuotiaana laulaa ni siin tulee siis se 13 vuotta. oikee ketuttaa ku ei oo tosiaa opiskelijana varaa laulunopettajaan..
 
juu ite kans tykkään siit sarjast ni päätin sit laulaa sen tunnarin !
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=29572