Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Klassinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä kieliä käytätte?
1
Mordax
06.12.2003 22:23:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aamulla kaivaessani kitaraani esiin huomasin D -kielen poksahteen poikki. Täytyy mennä maanantaina ostamaan uudet kielet, joten haluaisin tietää mitä kieliä te suosittelisitte. Itse olen käyttänyt DŽAddarion kieliä, mutta nyt tekisi mieli testata jotain uutta. Joku suositteli Corumin Savarez Alliance Blue -nimisiä kieliä. Onko ne hyvät vai onko olemassa parempia?
 
Klassinen kitaristi!
mklami
07.12.2003 15:00:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen käyttänyt juuri noita Corum Savarez Alliance Blue -kieliä jo useamman vuotta, ja hintaluokassaan ovat mielestäni todella hyvät. Suosittelen.
 
Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis --- Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen. --- Ei pidä yrittää perse edellä puuhun.
18is9
09.12.2003 13:25:42 (muokattu 10.12.2003 07:57:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen käyttänyt juuri noita Corum Savarez Alliance Blue
 
Minä käytän Savarezin New Crystal -sarjan hard tension -kieliä, niissä on pehmeämpi soundi kuin Allianceissa. Mutta se on vain makuasia. Myös suomalainen Fincorde tekee laadukkaita kieliä.
 
EDIT: vai olikohan se Finncorde?
 
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
Congi
09.12.2003 20:03:35 (muokattu 09.12.2003 20:04:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla Martin & Co, Darco High Tension kielet. Halpaa halpaa. Ei nää ainakaan mun mielestä yhtään huonompia kun DAddariot.
 
T.Congi
kilju
10.12.2003 09:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ottaa vaan sieltä kaupasta mitä sattuu käteen. Poikki ne menee aina.
 
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
18is9
10.12.2003 11:11:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poikki ne menee aina.
 
Eipä ole mennyt klasarikitarasta kieli poikki ikinä. Kielet menevät niin paljon aiemmin vaihtoon ettei moista vaaraa ole.
 
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
mklami
10.12.2003 16:34:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole mennyt klasarikitarasta kieli poikki ikinä. Kielet menevät niin paljon aiemmin vaihtoon ettei moista vaaraa ole.
 
Niinpä.
 
Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis --- Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen. --- Ei pidä yrittää perse edellä puuhun.
Ze Kink
31.12.2003 19:15:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

D'Addarion heavy tensioneita, tosin tällä hetkellä on Liikasessa Savarezin Corum alliance high tensionit..
 
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Ze Kink
31.12.2003 19:16:22 (muokattu 31.12.2003 19:19:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole mennyt klasarikitarasta kieli poikki ikinä.
 
Ei kyllä mullakaan, eikun itseasiassa kerran, kun olin juuri aloittanut kitaransoiton ja bendasin vahingossa kielen kaulan ulkopuolelle (Maikka näytti venytystä ja se oli mun mielestä niin hienoa, että piti koittaa).
 
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «