Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amiga artisti hukassa
1
HardTrance
08.05.2023 14:05:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.. Hei .. Tämä on täysin hakuammuntaa mutta kokeillaan .. Elettiin 90-luvun alkua ja olis Seinäjoella myymässä tavaraa kirpputorilla .. Siellä oli Aleksi Niemisen näköinen kaveri myymässä CD-levyjä ja turinointi rönsyili Amigaan jolloin hän sanoi että on tehnyt Amigalla musiikkia ja hänellä oli myynnissä itse koostettu levy .. Kuuntelin ja oli hyvää, Laserdance tyylistä (muistaakseni) taisi kannessa olla avaruusalus .. Vuosien varrella ostostani varjelin kuin kultakimpaletta mutta jossain muutossa se katosi enkä ole mistään netin syövereistä enää löytänyt .. En muista levyn enkä kappaleiden nimiä mutta päässä pyörii muutama joten tunnistan jos kuulisin .. Oliskohan kellään mitään vinkkiä? ..
 
Digital Beat
26.06.2023 16:20:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi
 
Olen vähemmän ja enemmän retrotietokoneskenessä, parhaiten tuo lähtisi selviämään kun kysyisit suoraan vaikkapa skrollin discord kanavan taide osiosta.
Tuolla on porukkaa joista monet Amiga skenessä.
Tietäjät tietää
 
https://discord.com/invite/zG3P6VrHjW
 
///Digital Beat
Bassonvarsi
14.07.2023 01:05:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selvisikö tämä? Niin sanotusti kiinnostus heräsi...
 
trih
22.07.2023 23:13:46 (muokattu 22.07.2023 23:14:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muakin alkoi kiinnostaa. Kerro ihmeessä tilanne. Mulla vois olla ns. konemusaa tarjolla laulumelodioita myöten vaikka miten :D
 
Bassonvarsi
15.08.2023 17:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiljaiseksi tais jäädä tämä, vaiko eikö? :D
 
Bassonvarsi
25.08.2023 23:15:52 (muokattu 28.08.2023 21:16:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä onnistu itse tätämillään kaivamaan esiin, on selattu kaikki mahdolliset forkat ja sorkat läpi (kuten https://pelaa.online/ jossa pelimusaa jonkun verran Amigalta)... Lienee aika siirtyä eteenpäin se kuuluisa häntä visusti koipien väliin työnnettynä :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «