Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: - Analoginen vs. Digitaalinen -
1 2 3 4
Jean
22.04.2003 16:03:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakaan täällä Kotkassa ei ole näkynyt. Taitaa olla enemmän musakauppojen tilauslistoilla kuin hyllytavarana. Sen verran "persoonallinen" laite.
 
En yhtyis tohon MicroKorg=MS2000. Niissä on kuitenkin eroja jonkinverran. Onhan tota MicroKorg:ia mainostettu sillä että se olis periaatteessa sama kuin MS2000, mutta.... Ei kuitenkaan.
 
Kuljen useimmilla forumeilla nimellä Daniel Braun Joten älä ihmettele, jos tutuhkoa juttua tulee... ;)
Jabbe
22.04.2003 16:08:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakaan täällä Kotkassa ei ole näkynyt. Taitaa olla enemmän musakauppojen tilauslistoilla kuin hyllytavarana. Sen verran "persoonallinen" laite.
 
Kyllä niitä jossain silti varmaan on. Tai käy Kouvolassa..
 
En yhtyis tohon MicroKorg=MS2000. Niissä on kuitenkin eroja jonkinverran. Onhan tota MicroKorg:ia mainostettu sillä että se olis periaatteessa sama kuin MS2000, mutta.... Ei kuitenkaan.
 
Ilmeisesti siinä on sama "moottori" kuin MS2000:ssa.
 
Ei se mitään, niin minäkin.
Jean
22.04.2003 21:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Kyllä niitä jossain silti varmaan on. Tai käy Kouvolassa..
 

 
Ilmeisesti siinä on sama "moottori" kuin MS2000:ssa.

 
Pitääkin kävästä Kouvolassa... Mun käsittääkseni "moottori" on MELKEIN sama. Ei kuitenkaan ihan. Tää on mun käsitys, joku asiasta enemmän tietävä vois korjata.
 
Kuljen useimmilla forumeilla nimellä Daniel Braun Joten älä ihmettele, jos tutuhkoa juttua tulee... ;)
krushing
22.04.2003 23:16:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun käsittääkseni "moottori" on MELKEIN sama. Ei kuitenkaan ihan. Tää on mun käsitys, joku asiasta enemmän tietävä vois korjata.
 
"The microKORG boasts the same dual-oscillator DSP synthesis engine found in Korg’s critically acclaimed MS2000 and offers a wider selection of waveforms than any other modeled synth."
 
näin siis Korgin omilta sivuilta...minullakin tuo empiirinen tietous on vähän heikonpuoleista tämän asian suhteen.
 
dj_happo
23.04.2003 10:55:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuo moottori on käsittääkseni muuten sama, mutta microKorgissa on oskilaattoreissa valittavissa hiukan enemmän aaltomuotoja. Siitä kuitenkin taitaa puuttua sekvensseri joka löytyy MS2000:sta ja sen räkkiversiosta. Niistä löytyy myös paljon enemmän nuppeja ja nappeja joilla soundeja on helpompi editoida. :) Niin ja koskettimet ovat MS2000:ssa tietenkin paremmat.
 
Mä en itse ostaisi noista kolmesta mitään koska ne ovat toistaiseksi hiukan ylihintaisia.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «