Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kumman mixerin valitsisin
1
JIHE
13.08.2020 22:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys teille ja saisinko kommentteja kumman mixerin valitsisin. Ehdolla on Mackie Pro Fx 10v3 tai Yamaha MG10XU . Molemmat hinnaltaan noin 220 € ja sisällöltään samanlaiset (siis kanava ja efektit). Molempien efektipaketteja on kehuttu. Onko kokemuksia/tietoa. Konkka mikkiäkin oon aatellu hommata 100- 200€ haarukassa, mielessä on joku Rhoden malli. Oisko tähänkin antaa vinkkiä.
Kiitoksia jo etukäteen ja Rocken Rollia.
 
morfin_mafer
16.08.2020 05:47:42 (muokattu 16.08.2020 05:50:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamaha MG10XU on ollut minulla käytössä ja on hyvä. Mutta minulle se oli vähän ylimitoitettu sen jälkeen kun myin kaikki rautasynteisaattorit pois ja siinä sitten ollut kiinni kuin yksi kondensaatorimikrofooni. Ja esim. jos ostaa Native Instruments The Mouthin niin DAW:ssa saa kyllä paremmat effektit kuin ks. mikserissä on kuten useita kuoroja ja erilaisia robottiääniä mikrofooniin. Ja tämän käyttöön pitää sitten olla NI:n Reaktor. Tosin tulee kalliiksi jos The Mouthia aikoo käyttää lievenä, koska siihen tarvitsee oman läppärinsä, jossa tarpeeksi CPU-tehoja.
 
JIHE
17.08.2020 15:36:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos kommentista, oisko muilla tietoa Mackiestä
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «