Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harmonioita lauluun
1
labrador
04.02.2024 23:43:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittelen kiipparilla tanssimusiikkia ja laulaa loilottelen siinä ohessa. Nyt pitäisi saada harmoniat hoitumaan lauluissa. Mikähän olisi paras ratkaisu hommaan ja jos se tulee mikin ja mikserin väliin, niin mistä se haistaa sen lähtöäänen?
Oluet parhaasta ideasta!
 
Kyllikki
05.02.2024 17:50:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Soittelen kiipparilla tanssimusiikkia ja laulaa loilottelen siinä ohessa. Nyt pitäisi saada harmoniat hoitumaan lauluissa. Mikähän olisi paras ratkaisu hommaan ja jos se tulee mikin ja mikserin väliin, niin mistä se haistaa sen lähtöäänen?
Oluet parhaasta ideasta!

 
Paras ratkaisu on perustaa duo toisen laulajan kanssa. Tämä ei tietenkään tule mikin ja mikserin väliin, mutta jos on vieläpä soittotaitoinen laulaja, niin se kyllä haistaa lähtöäänen kun sille sen kertoo.
 
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
Sir Roger
05.02.2024 18:05:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: Paras ratkaisu on perustaa duo toisen laulajan kanssa. Tämä ei tietenkään tule mikin ja mikserin väliin, mutta jos on vieläpä soittotaitoinen laulaja, niin se kyllä haistaa lähtöäänen kun sille sen kertoo.
 
Tästä plussa +
Ja ei kun treenit pystyyn!
 
labrador
05.02.2024 20:27:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sir Roger: Tästä plussa +
Ja ei kun treenit pystyyn!

 
Sitten kun mä pyydän apua duon perustamiseen, niin palataan sun kanssa asiaan.
Nyt kuulisin mieluummin pedaalinkäyttäjien mielipiteitä.
 
nightbird
05.02.2024 21:14:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Sitten kun mä pyydän apua duon perustamiseen, niin palataan sun kanssa asiaan.
Nyt kuulisin mieluummin pedaalinkäyttäjien mielipiteitä.

 
Jostain käytetty tai jos löytyy uutena TC Helicon....
 
Sir Roger
05.02.2024 22:31:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Sitten kun mä pyydän apua duon perustamiseen, niin palataan sun kanssa asiaan.
Nyt kuulisin mieluummin pedaalinkäyttäjien mielipiteitä.

 
Sorry, vastasin nimim. "Kyllikki" kirjoitukseen.
 
Kehas
08.02.2024 11:31:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boss VE 20 vocal processor on mulla käytössä. Hyvä ja monipuolinen laite.
 
Rämppy
09.02.2024 09:57:39 (muokattu 09.02.2024 09:59:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kehas: Boss VE 20 vocal processor on mulla käytössä. Hyvä ja monipuolinen laite.
 
Ehkä makuasioita tai meikäläisen osaamattomuutta, mutta mä en tykännyt tästä vehkeestä yhtään. Harmoniat todella keinotekoisen kuuloisia. TC Helicon on jo sellainen jolla tekeekin jotain.
 
Tulin, näin, soitin.
Timi
09.02.2024 12:44:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla turhanpanttina Boss V5
 
Mistä sitä tietää?
labrador
10.02.2024 23:31:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rämppy: Ehkä makuasioita tai meikäläisen osaamattomuutta, mutta mä en tykännyt tästä vehkeestä yhtään. Harmoniat todella keinotekoisen kuuloisia. TC Helicon on jo sellainen jolla tekeekin jotain.
 
Kun netissä tutustuin TC Helicon harmoniapedaleihin, huomasin, että mainittiin harmonioiden ohjautuvan aina kitaran mukaan. Itse kaipaan pedalia, joka ohjaa lauluharmonioita kosketinsoittimen kautta. Sellaisesta mahdollisuudesta ei puhuttu missään. Miten on?
 
Sebastian
17.02.2024 21:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmonioita pystyy ohjaamaan myös koskettimilla, mutta saundissa ei saa olla kaikua sun muita herkkuja.
 
labrador
04.04.2024 13:37:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sebastian: Harmonioita pystyy ohjaamaan myös koskettimilla, mutta saundissa ei saa olla kaikua sun muita herkkuja.
 
Tuleeko siis mikin ja mikserin välille?
 
labrador
28.04.2024 23:05:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rämppy: Ehkä makuasioita tai meikäläisen osaamattomuutta, mutta mä en tykännyt tästä vehkeestä yhtään. Harmoniat todella keinotekoisen kuuloisia. TC Helicon on jo sellainen jolla tekeekin jotain.
 
Mikä niistä?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «