Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esittäjä kappaleelle
1
steinberger
27.12.2023 14:39:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kenen laulussa lauletaan. En halua kuulla enää dieselin ääntä.
 
Olisi hieno juttu ,jos joku voisi auttaa.
 
Sir Roger
28.12.2023 19:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

steinberger: Kenen laulussa lauletaan. En halua kuulla enää dieselin ääntä.
 
Olisi hieno juttu ,jos joku voisi auttaa.

 
Ei tule muuta mieleen ku.. "En sietänyt silakan hajua.." sorry.
 
Kyllikki
28.12.2023 20:35:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

steinberger: Kenen laulussa lauletaan. En halua kuulla enää dieselin ääntä.
 
Olisi hieno juttu ,jos joku voisi auttaa.

 
Voisiko olla Markku Aron lauluja?
 
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
nightbird
29.12.2023 09:14:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: Voisiko olla Markku Aron lauluja?
 
Hah ha....tää oli aika hyvä havainto ja vitsi !!!!
 
steinberger
11.01.2024 19:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi ettei kukaan tiennyt. Yleensä täällä on tosi tietävää porukkaa. Olisin tarvinnut tämä jään hääjuhliin. Kiitos kuitenkin kaikille jotka kommentoi. Hyvää vuoden alkua.
 
Nuages
12.01.2024 10:31:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Microsoftin GPT väittää, että olisi Jukka Virtasem sanoittama kappale Kuinka kauan, mutta taitaa sekoilla:
 
Laulu, jossa lauletaan En halua kuulla enää dieselin ääntä, on Kuinka kauan vuonna 1988. Se on Jari Kainulainen säveltämä ja Jukka Virtanen sanoittama laulu, joka on osa albumia Kuinka kauan. Laulun sanat ovat seuraavat:
En halua kuulla enää dieselin ääntä En halua kuulla enää polttoaineen hajua En halua kuulla enää kaasun tuoksua En halua kuulla enää kaupungin röyhkeää
Olen menossa pois täältä Olen menossa pois täältä Olen menossa pois täältä Olen menossa pois täältä
En halua kuulla enää ihmisten huutoja En halua kuulla enää ihmisten sanoja En halua kuulla enää ihmisten katseita En halua kuulla enää ihmisten elämää
Olen menossa pois täältä Olen menossa pois täältä Olen menossa pois täältä Olen menossa pois täältä
Laulu on saanut hyviä arvosteluja ja se on yksi Suomen tunnetuimmista rock-kappaleista. Voit kuunnella sen esimerkiksi täält1. Toivottavasti pidit vastauksestani!
 
Laulun esittäjä on Jukka Virtanen, joka on myös säveltänyt kappaleen. Hän on tunnettu muun muassa Kuinka kauan, Kuinka kauan 2 ja Kuinka kauan 3 -sarjasta, sekä Kuinka kauan -albumista. Hän on myös tehnyt muita lauluja, kuten Kuinka kauan 4, Kuinka kauan 5 ja Kuinka kauan 61. Hän on yksi Suomen suosituimmista rock-sarjan säveltäjistä ja hänellä on yli 40 vuoden kokemus musiikin tekemisestä.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
steinberger
15.01.2024 13:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos tosi paljon. Hyvää vuoden alkua.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «