Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aromakilta
1 2 3 4 547 48 49 50 51
Sir Roger
25.04.2024 23:36:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Jos oletetaan, että jotain pitäisi lukea, niin mitä?
 
Hyvää kirjallisuuttaa löytyy vaikka kuinka, ammattikirjallisuutta tulee luettua, "oppia ikä kaikki", historiaa ja tietenkin vastapainoksi huumoria.
 
Kefiiri
26.04.2024 11:49:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sir Roger: Hyvää kirjallisuuttaa löytyy vaikka kuinka, ammattikirjallisuutta tulee luettua, "oppia ikä kaikki", historiaa ja tietenkin vastapainoksi huumoria.
 
Mutta Silvennoisen elämäkerta kannattaisi sinun mielestäsi jättää väliin? Uskoisin siitä löytyvän kaikkia mainitsemiasi kirjallisuuden lajeja.
 
En ole musiikin asiantuntija.
The 1
27.04.2024 00:21:45 (muokattu 27.04.2024 00:37:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenko minä kertonut kun Heikki roudas yo talolta kamoja ja joku oli vienyt Saabin ja osan kamoista siinä oli kummelit kaukana ja minua siitä kyselemään hänen Saabistaan no-se oli tässä juuri mistä minä sun Saabista mitään tiedä minä koitan ehtiä pysäkille. Auto löytyi jostain sorakuopalta aikanaan.
Itse todistin aikanaan Leppäviralla kuinka kama lähteen mukaan kaveri käveli viileen rauhallisesti ja käsi nappasi suoriltajaloin laukun mukaansa mutta sain äijän kiinni pudotti laukun ja jatkoi matkaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tässäkin on opetus kannattaa roudata keikan jälkeen eikä lähteä naisiin .
 
Ukko
27.04.2024 11:09:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Olenko minä kertonut kun Heikki...
 
79 vuonna JJ-studiolla pistettiin pari biisiä purkkiin. Silvennoinen oli äänittämässä. Jäätiin vielä laskutuksen jälkeen kuuntelemaan silloista uusinta levytystään.
 
COVS jäsen nro 6
The 1
29.04.2024 00:58:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totesiko Juuso" näin meillä sooloja soitellaan
 
Prophet
29.04.2024 23:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sähkörumpujen aatelia:
 
https://www.youtube.com/watch?v=xNkpwMSOtoc
 
The 1
30.04.2024 01:07:44 (muokattu 30.04.2024 01:34:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan hyvin tuon. Olin tuuraamassa ja kamat on valmiina keikalle lähtöä vaille ja minä tietysti että normi setti millä vedetään mutta kun tulimme niin osoittautukin että oli Simmonssin setti millä pitäisi vetää no ajattelin pistetään kamat kasaan ja katotaan mitä tulee. Sain setin kasaan ja pistin virrat päälle niin eipä tullut sähköä Simmonssiin joten en päässyt testaamaan niitä mutta onneksi oli kaksi bändiä joista toinen soitti yläparvella niin kävin aina lainaamassa yläkerran rumpalita rummut meidän setille .PS Oikeat rummut toimii kesällä ja talvella. Tarkennuksena miksi simonssit oli keikalla koska Frederikin uusi levy oli tehty näin sen nyt toki ymmärtää koska levyähän silloin myydään joten keikkasetin pitää kuullostaa tietysti samalta.
Kyllä se oli huvittavaa kun saimme lainaksi pienen mopo setin ja sillä jouduin vetämmään poikien ilkuessa lavan vieressä pienen settini kanssa. Rumpuja ei tietysti ollut edes mikitetty koska simmossoia ei tarvinnut mikittää. Se moposetti löydettiin jostain Sorsanpesän varastosta ja siinä basarissa ei ollut edes niitä tukia mikä pitää sen että se pysyy pystyssä niin jouduin tukemaan sen basarin niillä painonnoston levyllä ettei lähde käsistä niin yksi poika totesi vittu tolla setillä ei heviä soiteta mutta hyvä meininki kuten aina Reetun keikoilla ja sehän on aina tärkeintä.
 
The 1
30.04.2024 01:50:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse innostuin käyttämään akustisen setin ohella käyttämään synä settiä koska oli helpompi heti ruuvata rumpuihin niitä mitä nyt tuli milloinkin uusien levyjen takia muutenhan rummun vääntämiseen olisi mennyt ikuisuus. Nyt on helpompaa soitetaan vaan pari settiä normi live ja se on siinä.
 
Sir Roger
30.04.2024 11:20:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauskaa vappua, tietenkin selvin päin!
(..pari aromaa voi kääräistä jos siltä tuntuu)
 
Sir Roger
30.04.2024 11:30:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Sähkörumpujen aatelia:
 
https://www.youtube.com/watch?v=xNkpwMSOtoc

 
Mielestäni näitä vaivaa runsauden pula, vähän sama kun kiippareissa.
Vähemmän on enemmän?
 
Prophet
30.04.2024 20:59:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cittarissa huomasin Silvennoisen elämäkertakirjan. Todellakin tiiliskivi, 640 sivua. Kuviakin näytti olevan ja siitä plussaa. Kuvia ei ollut esim. Loirin ja Mika Sundqvistin tiiliskivielämäkertakirjoissa.
 
Epämuusikko
02.05.2024 15:47:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli vappuaattona inhimilliset 4x45min. tupa täynnä, hyvä bändi, erillinen äänimies PA:ineen ja taitava ja valloittava solisti. What's there not to like?
 
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Sir Roger
02.05.2024 19:59:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Oli vappuaattona inhimilliset 4x45min. tupa täynnä, hyvä bändi, erillinen äänimies PA:ineen ja taitava ja valloittava solisti. What's there not to like?
 
Vau! Kuulostaa tosi jees!
 
Sir Roger
03.05.2024 18:05:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirpparilta:
 
https://www.adlibris.com/fi/kirja/aanityon-kivijalka-9789526725321
 
Oli alennuksessa -50% (1,25eur)
 
The 1
03.05.2024 19:51:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta muuta ei tarvita kuin "korvat
 
The 1
03.05.2024 20:02:28 (muokattu 03.05.2024 20:08:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun kuuntelee nyt vaikka Kullervo Linnan ja Humppaveikkojen soittoa niin siinä kuuli jokaisen soittimen ja koko yhteissoiton hienouden nyt sitä ei ole paitsi kun puikoissa on Heikki Silvennoinen tai Pave Maijanen ,varsin kamalaa on kuunella naisten laulamista mitään ei saa selvää laulujen sanoista jopa "kansanradiossa valitettiin naisten kiljumisesta kun laulavat ,minusta he mumisevat omiaan kuin purkkaa suussaan tai jotain mutta heidän pitäisi jokaisen käydä Arja Korisevan laulu tunneilla
ja siten löytää se "Artikolointi.
 
Kefiiri
03.05.2024 22:56:12 (muokattu 04.05.2024 20:19:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Kun kuuntelee nyt vaikka Kullervo Linnan ja Humppaveikkojen soittoa niin siinä kuuli jokaisen soittimen ja koko yhteissoiton hienouden
 
Se on kieltämättä komeaa menoa.
 
En ole musiikin asiantuntija.
The 1
05.05.2024 22:14:28 (muokattu 05.05.2024 22:32:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta kesällä pienemmät lavat voisi pitää lippujen hinnat alhaalla ja näin saisivat kansan kesällä tanssimaan ja orkesterit voisi soittaa omalla riskillä hattu kiertämään tyylillä .
 
Sir Roger
06.05.2024 13:12:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Minusta kesällä pienemmät lavat voisi pitää lippujen hinnat alhaalla ja näin saisivat kansan kesällä tanssimaan ja orkesterit voisi soittaa omalla riskillä hattu kiertämään tyylillä .
 
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=120243&o=0
 
Einherjar
06.05.2024 13:38:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The 1: Minusta kesällä pienemmät lavat voisi pitää lippujen hinnat alhaalla ja näin saisivat kansan kesällä tanssimaan ja orkesterit voisi soittaa omalla riskillä hattu kiertämään tyylillä .
 
No miksi et tee jo niin?
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 547 48 49 50 51

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «