Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tanssilava
1 2 3 4 5 6
jenkkamies
25.03.2006 00:07:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heipä hei. Olemme tässä orkesterimme kanssa pyöritelleet ajatusta tanssilavan ostosta täältä Etelä-Suomesta. Kiikarissa olisi piskuinen lava läheltä Turkua. Ensimmäinen kesä pitäisi yrittää pyöritellä hiukan "talkoovoimin", joten kysynkin nyt olisiko palstan lukijoiden/kirjoittajien joukossa bändejä, jotka olisivat valmiita pieneen hyväntekeväisyyteen?. Seuraavana kesänä orkesterimme (ts. yhtiömme) olisi varmaankin sen verran taloudellisesti jaloillaan, että voisimme maksaa palkkaakin. Matkakorvauksia olisimme valmiita maksamaan tänä kesänä. Esiintyvälle orkesterille hyöty tulisi lähinnä mainoksen ja esillepääsyn muodossa.
 
EP
25.03.2006 00:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heipä hei. Olemme tässä orkesterimme kanssa pyöritelleet ajatusta tanssilavan ostosta täältä Etelä-Suomesta. Kiikarissa olisi piskuinen lava läheltä Turkua. Ensimmäinen kesä pitäisi yrittää pyöritellä hiukan "talkoovoimin", joten kysynkin nyt olisiko palstan lukijoiden/kirjoittajien joukossa bändejä, jotka olisivat valmiita pieneen hyväntekeväisyyteen?. Seuraavana kesänä orkesterimme (ts. yhtiömme) olisi varmaankin sen verran taloudellisesti jaloillaan, että voisimme maksaa palkkaakin. Matkakorvauksia olisimme valmiita maksamaan tänä kesänä. Esiintyvälle orkesterille hyöty tulisi lähinnä mainoksen ja esillepääsyn muodossa.
 
Ei kiitos!
 
uruttaja
25.03.2006 00:12:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän bändi tulee, entinen ja nykyinen. Kiitos että joku viitsii järjestää elävänmusiikin esiintymismahdollisuuksia nimettömille orkestereille. Jos vaan passaa, niin olisin kiitollinen että järjestäjä maksaisi hieman bensarahaa ja tarjoaisi laskuunsa viisi pizzaa, muuta palkka emme ole vailla. Tuon verran pitää elävän musiikin kehittämisen avustamiseen panostaa kaikkien.
 
Kaikki mukaan talkoisiin.
 
pekkajau
25.03.2006 00:13:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siehän oot ilmiselvästi Leppävirralta ja ostanut just Tommolan lavan!
 
Kirjoitin mitä kirjoitin!
EP
25.03.2006 00:14:14 (muokattu 25.03.2006 00:14:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän bändi tulee, entinen ja nykyinen. Kiitos että joku viitsii järjestää elävänmusiikin esiintymismahdollisuuksia nimettömille orkestereille. Jos vaan passaa, niin olisin kiitollinen että järjestäjä maksaisi hieman bensarahaa ja tarjoaisi laskuunsa viisi pizzaa, muuta palkka emme ole vailla. Tuon verran pitää elävän musiikin kehittämisen avustamiseen panostaa kaikkien.
 
Kaikki mukaan talkoisiin.

 
Taisin olla vähän töykeä? 8))
 
uruttaja
25.03.2006 00:17:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taisin olla vähän töykeä? 8))
 
Älä hyvä mies anna liimikselle periksi, mutta kun mä en pääse muuten keikalle, niin tuohon pakko tarttua.
 
Viime kesänäkin saimme yhden keikan Turkuun täältä mnetistä ja siitä olen vieläkin kiitollinen.
 
EP
25.03.2006 00:18:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hyvä mies anna liimikselle periksi, mutta kun mä en pääse muuten keikalle, niin tuohon pakko tarttua.
 
Viime kesänäkin saimme yhden keikan Turkuun täältä mnetistä ja siitä olen vieläkin kiitollinen.

 
Mutta jos tulloo "nou hau:t " ja seurraavvana vuotena jo rahhaakii.. 8)
 
uruttaja
25.03.2006 00:19:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta jos tulloo "nou hau:t " ja seurraavvana vuotena jo rahhaakii.. 8)
 
Jenkkamies lupas rahaa vuodelle 2007 ja se mun mielestä on ihan hyvä tarjous, jos ne vielä maksaa matkat tälle kesälle. PIzzat on ihan lisähyvyyttä.
 
EP
25.03.2006 00:21:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jenkkamies lupas rahaa vuodelle 2007 ja se mun mielestä on ihan hyvä tarjous, jos ne vielä maksaa matkat tälle kesälle. PIzzat on ihan lisähyvyyttä.
 
Sithä myökii, ei o saatu koskaa mittää.. jospa nyt??
 
jenkkamies
25.03.2006 00:21:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jenkkamies lupas rahaa vuodelle 2007 ja se mun mielestä on ihan hyvä tarjous, jos ne vielä maksaa matkat tälle kesälle. PIzzat on ihan lisähyvyyttä.
 
No se on vissi!!!
 
pekkajau
25.03.2006 00:26:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jenkkamies lupas rahaa vuodelle 2007 ja se mun mielestä on ihan hyvä tarjous, jos ne vielä maksaa matkat tälle kesälle. PIzzat on ihan lisähyvyyttä.
 
Mutta onko aurajuustoa?
 
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Guido
25.03.2006 00:28:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta onko aurajuustoa?
 
Ja oreganot pitää tulla kanssa samaan pakettiin.
 
Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu.
uruttaja
25.03.2006 00:33:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja oreganot pitää tulla kanssa samaan pakettiin.
 
Ehkä valkosipulia...
 
Tankero
25.03.2006 00:36:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heipä hei. Olemme tässä orkesterimme kanssa pyöritelleet ajatusta tanssilavan ostosta täältä Etelä-Suomesta. Kiikarissa olisi piskuinen lava läheltä Turkua. Ensimmäinen kesä pitäisi yrittää pyöritellä hiukan "talkoovoimin", joten kysynkin nyt olisiko palstan lukijoiden/kirjoittajien joukossa bändejä, jotka olisivat valmiita pieneen hyväntekeväisyyteen?. Seuraavana kesänä orkesterimme (ts. yhtiömme) olisi varmaankin sen verran taloudellisesti jaloillaan, että voisimme maksaa palkkaakin. Matkakorvauksia olisimme valmiita maksamaan tänä kesänä. Esiintyvälle orkesterille hyöty tulisi lähinnä mainoksen ja esillepääsyn muodossa.
 
No niin. Nyt on asiat kunnossa, kun hän on palannut.
Tuo on hieno tarjous. Meijän orkesteri tulee ilman muuta ja luulen, että saamma Wanhan Wetäjän pystöksi, jos kerta kilometrikorvaukset hoituu.
 
Varmasti, vissiin.
uruttaja
25.03.2006 00:38:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin. Nyt on asiat kunnossa, kun hän on palannut.
Tuo on hieno tarjous. Meijän orkesteri tulee ilman muuta ja luulen, että saamma Wanhan Wetäjän pystöksi, jos kerta kilometrikorvaukset hoituu.

 
Ei oo vielä puhuttu varmaksi kilsoja. mutta pitsat on sovittelussa. Varmaan akatemiakin herää.
 
Tankero
25.03.2006 00:40:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo vielä puhuttu varmaksi kilsoja. mutta pitsat on sovittelussa. Varmaan akatemiakin herää.
 
Tämä on niin luotettava tyyppi, että varmaan kilsat hoituu ja päivärahat.
 
Varmasti, vissiin.
jenkkamies
25.03.2006 00:41:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hyvänen aika. ei kenenkään ole pakko tulla. Anteeksi vain, jos yritän järjestää kulttuuria ja siinä ohessa antaa soittajille mahdollisuuden esiintyä. Olinkin jo ihan unohtanut tämän itsekkään "kaikki rahat mulle heti"-asenteen.
 
isojussi
25.03.2006 00:42:00 (muokattu 25.03.2006 00:44:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaa.
 
EDIT: Aina ei palkka tarvii olla rahaa. Mulla on 99% prossaa keikoista privaatteja ja siks teen mielelläni parit komet julkitanssit vuodessa. Turun suunnalla olis kysyntää nähdä mut livenä, notta eiköhän me asioista sopimukseen päästä.
 
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
pekkajau
25.03.2006 00:42:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on niin luotettava tyyppi, että varmaan kilsat hoituu ja päivärahat.
 
Ja yöpyminen!
 
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Tankero
25.03.2006 00:47:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hyvänen aika. ei kenenkään ole pakko tulla. Anteeksi vain, jos yritän järjestää kulttuuria ja siinä ohessa antaa soittajille mahdollisuuden esiintyä. Olinkin jo ihan unohtanut tämän itsekkään "kaikki rahat mulle heti"-asenteen.
 
Menehän itseesi. Uruttaja ja minä lupauduttiin heti bändeinemme ja varmaan muitakin on tulossa.
Pitäähän sitä auttaa yrittäjää alkuun.
 
Varmasti, vissiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «