Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Surkein bändi!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
pekkajau
25.02.2005 08:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs on surkein bändi johon olette päässyt soittamaan joko vakituisesti tai tuuraajana uranne aikana?
Mulla se on ehdottomasti ja ihan absolut:
"Hikinen Eero & Sutimestari & huohottava hanuri ja laahaavat ludarit"
 
Sertzo S
25.02.2005 09:46:28 (muokattu 25.02.2005 09:47:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kehtaa sanoa, aioin olla näin sivussa olevanakin veteraanina ainakin kohtuullisissa väleissä näidenkin taiteilijoiden kanssa.
Treenaamattomuudesta yhteen nuokin kokemukset johtuu pääosin eikä niinkään soittotaidoista, mutta pystymetsästä jotkut viimeisimmät keikkani olivat aika kusenpolttamia, enkä enää hevin niihin suostu.
 
terv 80€ käteen.
 
Neljä Ruuvia
25.02.2005 09:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se taitaa olla Ismo Ovaska Group ,jos sillä nyt nimi oli :-)
Muistaako kukaan?
 
mack the knife
25.02.2005 10:25:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nimenomaan se Niilo&Erreys, mitä joku muistikin olleensa katsomassa legendaarisella Tepsan työväentalolla.
Basistia tuurasin, se tuli kuitenkin itse turpa täynnä lavan eteen notkumaan ja selitti, että kylläpä poikaa jännittää ku mie tulin kattomhan.
Ainoa rokki oli Apina ja gorilla, kävelivät torilla.
Niilo istui haitarinsa kanssa ja jännitti pirusti naama punaisena. Sitten piti paksusta kansiosta etsiä taas kerran joku biisi, kädet täristen se sitä etsi kunnes koko mappi levis lattialle. Se kumartui niitä keräämään, haitarista aukes neppari ja palje venyi monen metrin mittaiseksi lattialle. Paidan rintataskusta putos vielä viiskymmenpenniset lattialle kun oli niin pää alaspäin siinä.
"Se Niilo se laulaa ku Henri Tiili."
 
-Mistä otteesta tää menee?
klunssila
25.02.2005 10:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs on surkein bändi johon olette päässyt soittamaan joko vakituisesti tai tuuraajana uranne aikana?
Mulla se on ehdottomasti ja ihan absolut:
"Hikinen Eero & Sutimestari & huohottava hanuri ja laahaavat ludarit"

 
Ei kai kyseessä ole E.V. Savonlinnan kupeesta, noin 20 km itään? Kontrabassotaiteilijanakin tunnettu ja muutamia keikkoja oharina tehnyt kaveri.
 
Varmasti parhaiten mieleen jäänyt bändi on ollut Trio Vuoksenkaislat, missä oon turannut. Pojilla oli periaatteena tehdä jokainen keikka eri nimellä, jottei verottaja pääsisi jäljille, tekivät nääs keikat "mattapintaisena". Ottivat rahat näppiin ja jättivät yrittäjälle laskun pa-vuokrista jollakin nohevalla bändin nimellä, kuten "trio vuoksenkaislat".
 
Keikka oli Imatralla Vuoksen kalastuspuistossa (siitä siis nerokas bändin nimi). Tilaisuus oli laulu-kalailta, jossa piti soittaa muistaakseni 4 settiä. Ekan setin jälkeen tuli niin pirusti vettä, että pressukatoksen alla ei voinut enää olla. Hyvä niin, sillä suoraan sanoen pelotti niin v**'ti kamojen puolesta. Soitettiin yks setti, otettiin rahat näppiin ja kukin poistui omille teilleen.
 
Jotta asia ei jäisi legendaksi, niin tässä soittonäytettä ko. pumpusta keikalta vuodelta 98?. Keikka on nauhoitettu kasetti mankalla yhdella aurinkovarjoon kiinnitetyllä paskalla mikillä.
 
HUOM! Allekirjoittanut ei ole millään tavalla mukana tässä taidepläjäyksessä.... Ei siinä mitään, hauskoja veikkoja ovat.
 
http://personal.inet.fi/musiikki/klunssila/Vieno_huttu.wma
 
Aika veikeät sanat.
 
Etsitään täydellistä kitarasoundia.
uruttaja
25.02.2005 11:02:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Umpirautaa. Veikkaan että Savonlinnnan tuuheatukkainen passontumputtaja saa kohta herätyksen, kunhan vaan malttaa kuunelle tuon taidepläjäyksen.
 
Thänks, Klunnssila, you made my day:)
 
riff
25.02.2005 11:39:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai kyseessä ole E.V. Savonlinnan kupeesta, noin 20 km itään? Kontrabassotaiteilijanakin tunnettu ja muutamia keikkoja oharina tehnyt kaveri.
 
Varmasti parhaiten mieleen jäänyt bändi on ollut Trio Vuoksenkaislat, missä oon turannut. Pojilla oli periaatteena tehdä jokainen keikka eri nimellä, jottei verottaja pääsisi jäljille, tekivät nääs keikat "mattapintaisena". Ottivat rahat näppiin ja jättivät yrittäjälle laskun pa-vuokrista jollakin nohevalla bändin nimellä, kuten "trio vuoksenkaislat".
 
Keikka oli Imatralla Vuoksen kalastuspuistossa (siitä siis nerokas bändin nimi). Tilaisuus oli laulu-kalailta, jossa piti soittaa muistaakseni 4 settiä. Ekan setin jälkeen tuli niin pirusti vettä, että pressukatoksen alla ei voinut enää olla. Hyvä niin, sillä suoraan sanoen pelotti niin v**'ti kamojen puolesta. Soitettiin yks setti, otettiin rahat näppiin ja kukin poistui omille teilleen.
 
Jotta asia ei jäisi legendaksi, niin tässä soittonäytettä ko. pumpusta keikalta vuodelta 98?. Keikka on nauhoitettu kasetti mankalla yhdella aurinkovarjoon kiinnitetyllä paskalla mikillä.
 
HUOM! Allekirjoittanut ei ole millään tavalla mukana tässä taidepläjäyksessä.... Ei siinä mitään, hauskoja veikkoja ovat.
 
http://personal.inet.fi/musiikki/klunssila/Vieno_huttu.wma
 
Aika veikeät sanat.

 
Ihan näppärä foksi...
 
Kiva, kiva, oukki doukki!
KoskPaavo
25.02.2005 11:55:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nimenomaan se Niilo&Erreys, mitä joku muistikin olleensa katsomassa legendaarisella Tepsan työväentalolla.
Basistia tuurasin, se tuli kuitenkin itse turpa täynnä lavan eteen notkumaan ja selitti, että kylläpä poikaa jännittää ku mie tulin kattomhan.
Ainoa rokki oli Apina ja gorilla, kävelivät torilla.
Niilo istui haitarinsa kanssa ja jännitti pirusti naama punaisena. Sitten piti paksusta kansiosta etsiä taas kerran joku biisi, kädet täristen se sitä etsi kunnes koko mappi levis lattialle. Se kumartui niitä keräämään, haitarista aukes neppari ja palje venyi monen metrin mittaiseksi lattialle. Paidan rintataskusta putos vielä viiskymmenpenniset lattialle kun oli niin pää alaspäin siinä.
"Se Niilo se laulaa ku Henri Tiili."

 
Tuli oikein kyynel silmään, huvitti tää juttu kovin.
Kaikkein huvittavimpia on just nimenomaan nää haitaristit jotka joka biisin välissä sählää sen nuottitelineen ja -kansioitten kanssa.Voi sitä vakavuutta ja tärkeyttä.
 
Soittaja selviää aina.
grooveman
25.02.2005 12:15:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan sellaista porukkaa kun Toni Laakso ja Humupekka? Löysin muutama vuosi sitten yhden kasetin jonka kyseinen porukka on joskus julkaissut, ja se oli aivan hirveetä kuraa. Soiko kenelläkään kellot?
 
...jatsiahan mie olen aina halunnu soittaa.
työläinen
25.02.2005 12:17:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai kyseessä ole E.V. Savonlinnan kupeesta, noin 20 km itään? Kontrabassotaiteilijanakin tunnettu ja muutamia keikkoja oharina tehnyt kaveri.
 
Jumaleissön, minäkin oon ollu tuolla! Joskus ihan 90-l:n alussa.
 
Kansalainen, yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki ja se on slabben.
kimmoke
25.02.2005 12:54:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki omat ;)
 
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille.
uruttaja
25.02.2005 12:56:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki omat ;)
 
Mun huonoin ja hirvittävin tuuraus osui Elizabeth & Shamaanit viihdeorkesteriin, suureksi osaksi omasta syystä. Siitä lähes suoraan maailmankaikkeuden parhaan basistin taustabändiin. Joten hymy palasi ´huulille yx kax.
 
edge
25.02.2005 12:59:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Witikaisen Ruletissakinko olet vetänyt....
 
hyh,hyh...
uruttaja
25.02.2005 13:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Witikaisen Ruletissakinko olet vetänyt....
 
Eipähän osunut. Oon mää Nyymannin Empunkin kans vetäny.
 
kimmoke
25.02.2005 13:03:06 (muokattu 25.02.2005 13:12:56)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku "kootutteokset" orkesterin hääkeikan muistan aina, kun morsiammen äitee tanssiessaan vittuili että soittakaa edes samaa biisiä. Oli karu meininki....vaikka oli jotain korkeesti koulutettuja pelimanneja soitolla (paitti mää:)
 
tietysti on nää perinteiset hanuripartiot jossa yleensä n. 100v rumpali makaa pönttöjen päällä ja vetää käsittämätöntä kolinaa, viidentoista haitarin määkiessä epävireisesti vieressä. (100€/bändi?) Yleensä jossain maaseudun kyläjuhlissa näitä näkee...hirveetä skeidaa. Erehdyin kerran meneen juhannuksena mukuloitten kanssa tämmöseen...ei oltu kauaa! Vaikka kyllähän saappaan-ja tikanheitto on ihan kivaa sateessa ja tuiskeessa:=).
ps. kyllähän haitari silti hanneksena on kiva epeli.
 
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille.
Sertzo S
25.02.2005 13:19:54 (muokattu 25.02.2005 13:20:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
Jotta asia ei jäisi legendaksi, niin tässä soittonäytettä ko. pumpusta keikalta vuodelta 98?. Keikka on nauhoitettu kasetti mankalla yhdella aurinkovarjoon kiinnitetyllä paskalla mikillä.
 
HUOM! Allekirjoittanut ei ole millään tavalla mukana tässä taidepläjäyksessä.... Ei siinä mitään, hauskoja veikkoja ovat.
 
http://personal.inet.fi/musiikki/klunssila/Vieno_huttu.wma
 
Aika veikeät sanat.

 
V***u, kun en saanut avattua, tässä koneessa tökkii joku, kun menee jökkiin!!!
 
clave
25.02.2005 16:44:05 (muokattu 25.02.2005 16:50:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se taitaa olla Ismo Ovaska Group ,jos sillä nyt nimi oli :-)
Muistaako kukaan?

 
Mäkin olen muutaman keikan tehnyt sen Ismon kanssa. Lisäksi annoin muutaman rumputunnin, mutta mutta...
 
Edit: Joskus ihan nuorna miesnä keikkailin K-kaupan puhallinorkesterin kanssa. Enempi sellasta vanhempaa soittajaa siinä oli. Punaset bänditakit ja Costarica-hattu päässä vedeltiin puhallinversioita kaikesta mahdollisesta. En muista oliko se ihan paskan kuulloista koska alitajunta on itsesuojelullisvaistollisesti muistamattomuuden puolella. Sen häpeän tunteen muistan selvästi, kun niissä K-kaupoissa kävi tuttuja soittajia myhäilemässä sisäänpäin.
 
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
Neljä Ruuvia
25.02.2005 20:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin olen muutaman keikan tehnyt sen Ismon kanssa. Lisäksi annoin muutaman rumputunnin, mutta mutta...
 
Edit: Joskus ihan nuorna miesnä keikkailin K-kaupan puhallinorkesterin kanssa. Enempi sellasta vanhempaa soittajaa siinä oli. Punaset bänditakit ja Costarica-hattu päässä vedeltiin puhallinversioita kaikesta mahdollisesta. En muista oliko se ihan paskan kuulloista koska alitajunta on itsesuojelullisvaistollisesti muistamattomuuden puolella. Sen häpeän tunteen muistan selvästi, kun niissä K-kaupoissa kävi tuttuja soittajia myhäilemässä sisäänpäin.

 
Mutta meilläpä oli kerran oikein jazzkeikka Tuusulassa Ismon kanssa. On mahtanut olla eksoottista kun en nykytiedollanikaan tunne olevani vahvimmillani k.o musiikin parissa.
Ehkä se olin vaan minä kun en osannu.
Oliko Ismo hyvä,lahjakas ja ahkerakin oppilas?
 
paavo amerikka
25.02.2005 20:37:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan sellaista porukkaa kun Toni Laakso ja Humupekka? Löysin muutama vuosi sitten yhden kasetin jonka kyseinen porukka on joskus julkaissut, ja se oli aivan hirveetä kuraa. Soiko kenelläkään kellot?
 
Muistaakseni kyseinen bändiorkesterisoittokunta
laulajanvaihdoksen jalkeen oli jari koivisto & kasmir
ja voitti smorkin, että sillälailla.
Kilpailuhan onkin aina ollut kovatasoinen:)
 
kaikki painijat on homoja
clave
25.02.2005 20:45:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta meilläpä oli kerran oikein jazzkeikka Tuusulassa Ismon kanssa. On mahtanut olla eksoottista kun en nykytiedollanikaan tunne olevani vahvimmillani k.o musiikin parissa.
Ehkä se olin vaan minä kun en osannu.
Oliko Ismo hyvä,lahjakas ja ahkerakin oppilas?

 
Ismo oli kovin kiinnostunut oppimaan discokomppeja ja sillon tais työn alla olla Gaynorin I will survive. Ismo didn´t. Eli sanotaan näin; homma kypsy aikataulullisiin hankaluuksiin, eli hällä ei ollut aikaa treenata läksyä ja muutamaa tapaamista pidemmälle homma ei edennyt.
 
Ehkä se teidän jazzkeikka on ollut sitten jotain sellaista optioavantgardefuutuurigenreä jota ei sillon edes Vesalakaan ollut keksinyt. Täytyy sanoa, että rohkea veto kaikilta osapuolilta:)
 
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «