Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eläkkeelle
1
jon lord
02.09.2022 02:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vajaan 50 vuoden muusikon ura tulee päätökseen 31.12.22. Täyseläkeelle siirryn jo 1.10 mutta jatkan työsuhdetta vuoden loppuun. Voitte uskoa että ei ole helppo asia. Koko elämänsä kun on antanut musiikille ja sitten se loppuu, niin henkinen kantti alkaa pettää. Tosin kahden vuoden osa-aikainen sairaseläke 40 % työpanoksella on helpottanut sopeutumista. 2 päivää viikossa töissä ja loppuvuosi menee pääosin kertyneitä lomapäiviä viettäessä.
Mutta lopetus tapahtuu komeasti. 18.12 pidän kiitoskonsertin joulukonsertin merkeissä. Se mikä on eräänlainen huippulopetus on bändi. Kiusaus Kvartetti kokoontuu kerran vielä yhteen. Veljeni Markku rummuissa, Grönfeltin Pete bassossa, Nyyssösen Raimo kitarassa ja minä flyygelin ääressä. Special Quest veljeni Vesa toisissa koskettimissa ja uruissa. Kollegani ja esimieheni toisissa koskettimissa. Mukana myös viulu ja huilu.
Konsertin juoni on hieman erilainen. Esitämme 7 solistin kanssa tuttuja joululauluja eri musiikkityylejä hyväksi käyttäen. Klassisesta operetin kautta ragtimeen, bossanovaan, countriin, heavyyn, hip hopiin jne. Tämän takia halusin rutinoituneen bändin johon voin luottaa ja eri genret hoituvat taitavasti. Konsertti nähdään suorana YouTubessa 18.12 klo 18 alkaen. Myös paikalle saa tietysti tulla.
Konsertin jälkeen on jäljellä enää 2 työpäivää. Jouluaatto ja jouluaamu, halusin nämä tehdä. Voi tulla tyhjä olo konsertin jälkeen, nyt se on loppu. Sen jälkeen pidän ainakin talven vapaata ennenkuin otan vastaan mitään töitä, siis tuurauksia, pikkukeikkoja ym. Olin vappuna tuuraamassa heavykeikalla ja täytyy myöntää, olihan se kivaa pitkästä aikaa. Silloin tällöin mutta ei vakituisesti. Terveyskään ei salli mitään isompia juttuja
Lapsen lapsen hoitaminen on tällä hetkellä se pääasia kun äitinsä palaa töihin vuodenvaihteen jälkeen. Poika on niin paljon papan poika että meillä menee hyvin. Maailman parasta tällä hetkellä, jopa parempaa kuin soittaminen. Poika kyllä soittaa mielellään kun on meillä. Sylissä istuu ja matkii sormillaan mitä pappa tekee edellä. Mutta läppärin ruudulla pitää olla VST soitin kun hän haluaa katsoa samalla.
Tällainen päivitys tällä kertaa. Elämän kertaani PDF versiona on mahdollista saada. Saa maksaa vapaaehtoisesti pienen maksun jos haluaa. Niitä meni kevään aikana yli 200 spostia. Kysyä voi tätä kautta , spostia en halua julkisesti täällä jaella.
 
COVS jäsen N.o 3
Epämuusikko
02.09.2022 07:25:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi olkoon! Kunnioitettavaa kaikin puolin.
 
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
steinberger
07.09.2022 12:10:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä eläke päiviä. Itse tein saman n 2 vuotta sitten.
 
ÄM
08.09.2022 12:16:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä eläkepäiviä.
Joskus helvetin kauan sitten nähtiin tämän palstan miitissä. Muistan hienona miehenä, kuten veljesikin.
Kerrohan rumpaliveljelle terveisiä myös.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
The 1
31.10.2022 19:31:53 (muokattu 31.10.2022 19:48:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittajat on niin herkkiä ihmisiä niikuin Juicen kitaristi "puntti valtonen totesi" mimosan hipiä" on myös muusikko joka aistii heti kaiken " Martti Rekunen minulle mikä meininki se tuli heti pieni katse se riitti. Martti Rekunen hyvät eläkepäivät sinulle olit parasta. Tosta kaiken kattavasta minä istuin siinä kapanmäen rappusilla ja olin lomalta tulleena huonokuntoinen ja voivottelin tuskaani. Paula kaasutteli siihen uudella Saabilla ja mitä se Hessu siinä sanoin että nyt on lomat loppu ja ensimmäinen työpäivä edessä no Paula siihen että se on kauheaa tiedän tunteen ja lähti. Pihaan ajoi auto jossa oli kyydissä Rainer Friiman ja kysyi onko kaikki hyvin vastasin että sinua vain odotetaan Raikku pyötyi ja hänelle soitettiin ampulanssi Raikku oli saanut "paniikkihäiriö" kohtauksen.
 
rintapek
01.11.2022 17:17:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Konsertti nähdään suorana YouTubessa 18.12 klo 18 alkaen"
 
Jääkö tallenne katsottavaksi?
Olen töissä enkä tahtoisi tuota missata.
 
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
jon lord
29.11.2022 01:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiusaus Band kokoontui eilen konsertin treeneihin. Halusin soittaa näiden loistavien muusikoiden kanssa tulevan joulukonsertin ennen eläkkeelle siirtymistä. Pro miesten kanssa oli hyvä vetää. He tekevät ja hoitavat oman tonttinsa. Jos halusin jotain tyyliä niin se tuli heti. Esitämme tuttuja joululauluja eri musiikkityyleillä. Klassisesta heavyyn ja Bossanovasta räppiin.
Tässä loistavassa kokoonpanossa soittavat, pikkuveljeni Markku rummuissa. Juha Talikainen perkussiot. Pete Grönfelt basso. Raimo Nyyssönen kitara. Isoveljeni Vesa koskettimet ja urut. Kollegani Marko Kupari toiset koskettimet. Miia Ruohonen huilu. Janne Laviranta vierailee basson varressa parin biisin ajan. Itse siis toimin kapellimestarina flyygelin ääressä ja kohdan koko balettia. Kolme taustalaulaja ja 8 solistia. Pro firma hoitaa äänen ja valot.
Konsertti tulee suorana You Tubesta Jämsän seurakunnan sivuilta saa linkin. Konsertti pidetään Jämsän kirkossa su 18.12 klo 18.
Sen jälkeen työpäiviä on jäljellä maksimissaan kaksi. Maksimissaan siksi että 23.12 menen selän varjoainekuvaukseen ja jos aine ei poistu elimistöstä saman päivän aikana niin joudun jäämään yöksi sairaalaan. Toivottavasti niin ei käy. Hyvät joulut kaikille ja toivotaan rauhallisempaa tulevaa vuotta koko maailmaan.
 
COVS jäsen N.o 3
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «