Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Juhani Markola
1 2 3 4
KoskPaavo
06.01.2009 10:30:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs se Tarkki sitten soitti Jussin pändissä kuin vain bassoa?
 
Niin kuin minun muistaakseni se Aatos Tarkki olikin se urkuri.
 
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Johannes kurkunkastaja
06.01.2009 10:34:55 (muokattu 06.01.2009 10:35:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kuin minun muistaakseni se Aatos Tarkki olikin se urkuri.
 
Ahaa. Olen jossain nähnyt tuon Jussin ja Herttuat-pändin LP-lätyn ja siitä muistelisin
tuon lukeneeni. Olisiko levyn nimi ollut " Rakkauden aamu."
 
walttoni
06.01.2009 10:39:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kuin minun muistaakseni se Aatos Tarkki olikin se urkuri.
 
Simo Laiho soitti urkuja vuosia, muita tuttuja oli Keinänen, mikä oli 7 esassa. Oliko Aatos sittenkin basisti?
 
COVS2.
Johannes kurkunkastaja
06.01.2009 10:41:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo Laiho soitti urkuja vuosia, muita tuttuja oli Keinänen, mikä oli 7 esassa. Oliko Aatos sittenkin basisti?
 
Ei kai auta muu, kun kilauttaa Jussille.
No, enpä viitsi alkaa kaivella numeroaan mistään.
 
walttoni
06.01.2009 10:44:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai auta muu, kun kilauttaa Jussille.
No, enpä viitsi alkaa kaivella numeroaan mistään.

 
Mulla on kirjallisuutta tuon verran, mutta penkominen menee iltaan.
 
COVS2.
isojussi
06.01.2009 10:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai auta muu, kun kilauttaa Jussille.
No, enpä viitsi alkaa kaivella numeroaan mistään.

 
Mulla taitaa olla se.
 
Tähän liityen:
 
http://www.aarremusiikki.fi/page9.html
 
Oisko Åke korvannu Aatoksen tai päinvastoin?
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
walttoni
06.01.2009 10:52:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipäs ollutkaan kirjastossa sitä Herttuat-kokoonpanoa, jonka minä muistan, vaan nimet; Aatos Tarkki, Hannu Keinänen, Seppo Karhemaa ja Jorma Syrjälä.
 
COVS2.
baron
06.01.2009 11:23:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän itse kunkin setsuaalinen suuntautuneisuus - niin kauan, kun se pysyy lain puitteissa - oo jokaisen oma asia. Sen mukaan arvottaminen ja lokeroiminen kertoo valitettavan paljon kyseisen henkilön hengenlahjoista.
 
On tietysti turha jatkaa tästä aiheesta keskustelua (miksi mä sitten jatkan?) mutta nuoruusmuistona joskus 60-luvulla Kanarialla asui samassa hotellissa kuin mä Teresa Rosenius (se juna jyskyttää vanhaa ystävää- Menolippu), Juhani Markola ja joitain muita muusikoita ja ainakin sivusta seuraten jonkunlaista vispilänkauppaa Teresan ja Juhanin välillä oli.
 
Ei! En osaa soittaa. Enkä koskaan opi!
EP
06.01.2009 12:51:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla taitaa olla se.
 
Tähän liityen:
 
http://www.aarremusiikki.fi/page9.html
 
Oisko Åke korvannu Aatoksen tai päinvastoin?

 
Toi "Musiikkiterveiset Nikkilän sairaalasta" jotenkin pysäytti.. Hoho! :D
 
Sehän kuulemma sijaitsi Sipoossa (lopetettu jo aikoja sitten), kuulin viime kesänä siitä hauskoja tarinoita. :)
 
stagestar
06.01.2009 13:15:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulisin että kyllä se Jussi varmaan vielä jonkin verran opettaa, Itse kävin miehen laulutunneilla jyvässeudulla asuessa monen vuoden ajan. Lp levy hyllyssä on Jussin levyjä useampia luonnollisesti nimmareilla varustettuna. :) Toissa kesänä Tapsan tahdeilla Juhani lauloi konsertin muut laulajat lavan alle aika komeasti. Aikoinaan häävieraidemme joukossa olleiden keski-ikäisesten naisten ja vaimoni jalat Juhani pehmensi laulullaan, laulaen mm. Rakkauden aamu, Niin paljon kuuluu rakkauteen. Hieno mies ja uskomaton vitsi ja tarina varasto.
 
rok rok !!!
isojussi
06.01.2009 13:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... Hieno mies ja uskomaton vitsi ja tarina varasto.
 
Heh ... "Ottaaks toi huara pullaa?"
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Johannes kurkunkastaja
06.01.2009 13:50:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh ... "Ottaaks toi huara pullaa?"
 
Heh, niinpä.
 
sudenmorsian
06.01.2009 14:59:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kuin minun muistaakseni se Aatos Tarkki olikin se urkuri.
 
Ns. lähituntumasta olen tuota Aarre "Aatos" Tarkkia koko ikäni seurannut ja ns. varmaa tietoa on että toimi kyseisessä Juhani Markola & Herttuat yhtyeessä basistina ja toisena solistina. Muut tuon kokoonpanon jäsenet Jokke Syrjälä rummut, Seppo Karhemaa puhaltimet Hannu Keinänen kosketinsoittimet
 
Johannes kurkunkastaja
06.01.2009 15:11:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ns. lähituntumasta olen tuota Aarre "Aatos" Tarkkia koko ikäni seurannut ja ns. varmaa tietoa on että toimi kyseisessä Juhani Markola & Herttuat yhtyeessä basistina ja toisena solistina. Muut tuon kokoonpanon jäsenet Jokke Syrjälä rummut, Seppo Karhemaa puhaltimet Hannu Keinänen kosketinsoittimet
 
Ahaa! Omena ei ole näköjään puusta kauas pudonnut. :)
 
sudenmorsian
06.01.2009 15:17:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ahaa! Omena ei ole näköjään puusta kauas pudonnut
 
No ei kovin kauas...;)
 
isojussi
06.01.2009 15:51:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ns. lähituntumasta olen tuota Aarre "Aatos" Tarkkia koko ikäni seurannut ja ns. varmaa tietoa on että toimi kyseisessä Juhani Markola & Herttuat yhtyeessä basistina ja toisena solistina. Muut tuon kokoonpanon jäsenet Jokke Syrjälä rummut, Seppo Karhemaa puhaltimet Hannu Keinänen kosketinsoittimet
 
Toki, mutta varmaa on myös Lahtisen Åken kuuluminen ko bändiin. Oon pitäny kädessäni sinkkua, jossa mm hän on soittajistossa.
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
walttoni
06.01.2009 15:58:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toki, mutta varmaa on myös Lahtisen Åken kuuluminen ko bändiin. Oon pitäny kädessäni sinkkua, jossa mm hän on soittajistossa.
 
Juhani (Jussi) Vuoristo, Lahtisen Åke ja Laiho oli semmonen Herttuat jonka minä olen tavannut.
 
COVS2.
isojussi
06.01.2009 16:01:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani (Jussi) Vuoristo, rummut Lahtisen Åke basso ja Laiho koskettimet oli semmonen Herttuat jonka minä olen tavannut.
 
No niijjust!
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
walttoni
06.01.2009 16:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rummut basso koskettimet
 
No niijjust!

 
Vanhaa päätä ku vähän hölskyttää, niin olihan siinä puhallinsoittajakin, joka soitti myös congia. Nimi ei tule vielä tällä hölskytyksellä mieleen.
 
COVS2.
sudenmorsian
06.01.2009 16:14:17 (muokattu 06.01.2009 16:20:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aatos soitti herttuoissa 1971 alusta 1976 syksyyn. Tuo Åke Lahtinen tuli kai tilalle.
Tuo on sitten huomattavasti myöhemmin ollu tuo kokoonpano mitä Walttoni ja IsoJussi muistelee.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «