Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Anna Eriksson
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Sertzo S
28.11.2005 15:33:52 (muokattu 28.11.2005 15:34:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla artistien ammattitauti.
 
Niinpä. Olen ollut huomiovinani, että ainakin osin monella ikääntyvällä naisartistilla on mainoksissaankin vähemmän tuore kuva itsestään.
 
poppamies
28.11.2005 15:46:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.. olen aina ihmetellyt hänen suttuista habitustaan. Lavaesiintyminen sopii yhteen aiempien havaintojeni kanssa...
 
En ole koskaan nähnyt enkä kuullut Annaa, ei livenä eikä tv'ssä aikaisemmin. Muakin pikkasen vaivasi tuo "suttuisuus". Voihan olla ettei asialle voi mitään mutta jotenkin se "häiritsi" kuitenkin. Ehkä asia korjaantuisi iloisemmalla asenteella. Kuka tietää?
 
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
Sertzo S
28.11.2005 15:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole koskaan nähnyt enkä kuullut Annaa, ei livenä eikä tv'ssä aikaisemmin. Muakin pikkasen vaivasi tuo "suttuisuus". Voihan olla ettei asialle voi mitään mutta jotenkin se "häiritsi" kuitenkin. Ehkä asia korjaantuisi iloisemmalla asenteella. Kuka tietää?
 
Laulajattarena kuitenkin, joka on pääasia, päihittää silti monet ohutääniset uikuttajat ja johon esim. monilla pitkälle kisassaan päässeillä idols-edokkaillakin on vielä pitkä taival.
 
AnnaH
28.11.2005 16:29:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla artistien ammattitauti.
 
Paula Koivuniemi ja Kristiina Mäki, siinä kaksi upeaa laulajatarta, jotka ovat kauniita ja naisellisia naisia. Heillä on myös räväkkä esiintymistyyli. Anna E. on kyllä hyvä laulaja, livenä en ole häntä vielä nähnyt.
 
M.i.k.key
28.11.2005 16:32:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kristiina Mäki
 
HOHO, toi on raju. Oon joskus laivalla nähnyt shown!
 
Mä lopetan nää hommat!
Tankero
28.11.2005 17:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari vuotta sitten levytys- ja keikkamateriaali poikkesivat täysin toisistaan. Siitä on vaikea päästä eroon. En tiedä onko onnistunut. Vanhan veräjän luona ja Pientä Polokua tuli Annakin.
 
Anna E. ja Heidi Kyrö yrittää vaihtaa radikaalisti genreä. Kumpi onnistuu?
 
Ketä sen bändissä soitti siinä konsertissa?

 
Näin parivuotta sitten sen Foxiassa. Ei juuri iskelmää vetänyt. Soullahtavaa pölinää enimmäkseen.
 
Tankero
28.11.2005 17:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koskettimet: Matti Paatelma
 
Basso: Harri Ruotjoki
 
Rummut: Sami Lehto
 
Kitara: Ville Nurmi
 
Lisäksi jousisektio, nimistä ei harmainta aavistustakaan.

 
Tuo rumpari on ainakin ollut pitemmän aikaa sen taustalla. Kova paavo.
 
uruttaja
28.11.2005 17:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin parivuotta sitten sen Foxiassa. Ei juuri iskelmää vetänyt. Soullahtavaa pölinää enimmäkseen.
 
Silloin kun minä sen näin viimeksi, niin enempi oli humppavetoista.
 
veeka
28.11.2005 18:40:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anna on onnistunut uskottavasti liikkumaan popin ja iskelmän välimaastossa. Tämähän on tunnetusti aikas vaikea homma. Helposti menee uskottavuus kun ei oo oikein kumpaakaan, humppaväelle liian rokkia ja rokkiväelle liian humppaa. Anna veti viimekesänä RMJ:ssä loistavan keikan kuten eilinenkin. Ja nuoriso diggas kympillä. Samoin onnistuu jokin konsertti jossa mummot on onnessaan. Ei taida suomenmaassa olla toista vastavaa laulajaa. ISOKÄSI Annalle! Niin ja pändi on vitun hyvä.
 
Tankero
28.11.2005 20:19:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin kun minä sen näin viimeksi, niin enempi oli humppavetoista.
 
Joensesassa näin sitä aikasemmin. Silloin veti metsäpirttiä ym.
 
Turakainen
28.11.2005 23:41:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin minäkin luulen, mutta mitä sanoo Turakainen?
 
Turakainen ällisteli. Kaikenlaista on Estradilla ohjelmassa Emännän kanssa nähty kun valmistaudutaan lauvantai-tansseihin.
 
Ei ole moista nähty. Eriksson on Suomen paras laulaja.
 
Soittajat vetivät niin hienosti että veljenpojan häihin ne täytyy tilata.
 
(Menomatkalla lauantain tansseihin soitettiin vielä Apulantaa varmuuden vuoksi. Ne pojat on kaikki tosi lahjakkaita.)
 
dizzy
29.11.2005 08:49:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohjaillaan hiukan...
 
Anna laulaa sielullaan ja esiintyminen on aitoa. Musikaalisuus ja näkemys musiikin tekemisestä on korkeata tasoa. Jättää varmasti jälkensä "historiaan".
 
vanhami
29.11.2005 09:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran olen nähnyt Annan keikalla elektroniikan ammattimessujen kokkareilla.
 
Olin niin perseet, että en muista, kun sen, että bändi oli ainakin pirun kova.
 
Laulajana kovimpia suomalaisia mimmejä tällä hetkellä meikäläisen mielestä. Jos vetäis lontooksi, voisi olla isokin stara. ( no ehkä kumminkaan ei suomen kansalaisena ) Uusi levy ei kylläkään ole vielä iskenyt, niiltä osin, mitä olen sitä kuullut.
 
Nythän oli tehnyt itse suurimman osan biiseistä. Johtuisko siitä?
 
Sertzo S
29.11.2005 11:06:13 (muokattu 29.11.2005 11:06:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.
 
Nythän oli tehnyt itse suurimman osan biiseistä. Johtuisko siitä?

 
Kunnioituseni on aina suurempaa solistia kohtaan, jolla on myös biisientekotaitoa. Annalla on kuin lyriikapuoli toimii myös. Sipe Santapukki täydentää sitä varmasti osaltaan.
 
Sertzo S
29.11.2005 11:22:41 (muokattu 29.11.2005 11:23:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy olla tarpeeksi kova ja uskottava stara, jotta tuottajat uskoakseni hyväksyy mahdolliset omat sävellykset ja sanoitukset artistilta äänitteelleen, eivätkä tyrkytä yhtiön omen vakiotekijöiden tuotoksia haulit himaan-asenteella artistin levylle. Anna on siis saanut toiveensa ja tahtonsa läpi näiltä osin, joten hyvä niin. Valtaosa solisteista ei saa halutessaan uusien tekijöiden hyviäkään lauluja levyilleen vaikka ehkä haluaisivatkin.
 
turhala
29.11.2005 12:11:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koskettimet: Matti Paatelma
 
Basso: Harri Ruotjoki
 
Rummut: Sami Lehto
 
Kitara: Ville Nurmi
 
Lisäksi jousisektio, nimistä ei harmainta aavistustakaan.

 
Jouset oli vissiin Tikamäen Anssin porukkaa , näin mulle kerrottiin.
 
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
aisa
29.11.2005 12:35:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valtaosa solisteista ei saa halutessaan uusien tekijöiden hyviäkään lauluja levyilleen vaikka ehkä haluaisivatkin.
 
tää on totta. tuota olen ollu todistamassa suht läheltä...
 
"kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta"
Begemoth
29.11.2005 13:08:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulun myös Kristiina Mäen vankkumattomiin kannattajiin.
Kristiina Mäki ja hittinsä "oola-laa", mikä on kai bändinsä ja firmansa nimi. Rautasta hommaa...
 
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
v_m_kangas
29.11.2005 13:20:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Katsoin lauantaina TV:stä hänen Tamperetalolla nauhoitettua konserttiaan ja yksi havainto jäi mieleen sinänsä ihan asiallisesta konsertista. Havainto on se, että Anna Eriksson on ihmisenä erittäin epävarma itsestään ja etenkin ulkonäöstään ja kaikein eniten naisellisuudestaan.

Luin tämän kommentin ennen kuin katsoin tuon konsertin, olin sen nauhoittanut kun piti olla remontissa.
 
Mulle ei koskaan ole syntynyt tuollaista vaikutelmaa, minä olen aina jotenkin sisäistänyt tuon hänen tyyliinsä.
 
Olihan ne esiintymisasut ihan suurella työllä tehtyjä, mutta jotenkin tuli fiilis, että artisti hieman häpesi eikä asettanut itseään kunnolla tyrkylle. Kameraan hän katsoi tyhjällä katsella ja ei osannut tippaakaan flirttailla sen eikä muutenkaan yleisön kanssa.
Kameraan päin hän ei tosiaankaan ollut kuin silmät kiinni. Tiedä sitten miten kamerat oli sijoitettu ja oliko Annalla edes mahdollisuus havaita kameroiden sijaintia tai 'punaista' valoa. Yleensähän lavalta ei sitten todellakaan edes näe yleisöä. Vaikea siinä on sitten katsekontaktia hakeakkaan.
 

Kun ulkonäköä on kuitenkin suotu ihan mukavasti niin tuli sellainen olo, että kukaan ei ole koskaan opastanut häntä lavaesiintymisessä tai siten oppi on ollut aivan väärää.

Kaikillahan on oma tyylinsä, liekkö tämä vain sitten Annan tyyli, ei se mua ainakaan sanottavasti häiritse.
 
Humppaa tai soita humppaa
BigPapa
29.11.2005 13:21:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi pitäisi kuunnella Anna E:tä?
 
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «