Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: J&Boys
1
Kukko
12.12.2002 14:56:54 (muokattu 12.12.2002 16:54:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kaikki humppaluukuttajat (ym. palstavittuilijat?)
Satuitteko kattomaan saanko luvan eilen 11.12.?
Mitä mieltä ootta jussista ja pojista?
 
Tätyy todeta, että todella menevää ja rautaista rokkia. Herroilla on jo ikää, mutta soitto senkun paranee. Tyylitietoisesti haetut soundit esim.rummut ja puoliakustinen soundaa hienosti ainakin levyllä.(ei ehkä tv lähetyksessä parhaimmillaan) ja perusmusan nöyrä tekeminen- se näkyy ja kuuluu.
Helvetin hyvää vaihtelua tasaiseen iskelmä/huttu-juttuun jota tvssä yleensäkin tulee tanssimusa -tittelin alla. Ja ekö boogie woogie ja shake musa ole mukavaa tanssittavaa(tanssijat?)
Kuunelkaa piruuttaan poikien levy "shake"- kornit tekstit, mutta niin ne on alunperinkin. Alkuperäistä jytinää... sedät jaksaa heilua.
 
Täällä m`noon palijolti kroveltanu.
isojussi
12.12.2002 15:07:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

YES!
 
Näin vaan ihan pienen otoksen, mutta mä oon aina digannu kaimamiehen meininkiä. Oon muutaman kerran nähny poikien keikan ja ei voi muuta kuin tykätä.
 
Hannu Y.T
12.12.2002 17:57:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mitä mieltä ootta jussista ja pojista?
 
Tätyy todeta, että todella menevää ja rautaista rokkia. Herroilla on jo ikää, mutta soitto senkun paranee."
#
Diggaan myös itse edelleen kovasti,hyvässä vireessä äijät on.
#
"eikö boogie woogie ja shake musa ole mukavaa tanssittavaa(tanssijat?)"
#
 
Satuin vilkaisemaan tanssi.netin keskustelupalstalle (vaikka olen pyrkinyt sieltä pois pysymään...) ja siellä kehuttiin juuri ko. syystä J&the boysia hyvänä TANSSIORKESTERINA?!?! Jotenkin nousi hymyn tapainen huulilleni ko. kommentin luettuani...
 
Jonte
12.12.2002 18:47:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kaikki humppaluukuttajat (ym. palstavittuilijat?)
Satuitteko kattomaan saanko luvan eilen 11.12.?
Mitä mieltä ootta jussista ja pojista?

 
Biisit ja sanoitukset nyt ovat mitä ovat, vaan bändi on tosi tiukka.
 
Jokainen uusi päivä on entinen eilinen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «