Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 2box drumit five roudaus?
1
mobira
28.11.2020 13:03:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ollut tarvetta kuljetella ko. Settiä? Hakusessa olisi Hardcase tyyppinen ratkaisu padien kuljetukseen, ratkaisu johon saisi bassari,snare, 3xtom ja mahdolliseti pellit samaan askiin.
Ongelmana lähinnä tuo bassarin muoto, purkamatta pedaalin rautaa pois korkeus huimat+50cm.
Nyt olen kuljetellut vanhassa samsoniten kovassa matkalaukussa johon olen saanut padit kuplamuoviin kääritttynä limittäin sopimaan.Ratkaisu vaan työläs. Varmaan tuostakin saisi paremmin toimivan jos leikkaisi vaahtomuovista sopivat pehmusteet..
Räkki matkustaa purkamatta taitettuna ja loput muovisessa työkalupakissa.
 
Progressor
30.11.2020 12:21:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En itse ole pahemmin kuljetellut sähkörumpuja, mutta mitä olen hieman keskustelua sivusta seurannut, niin kovin paljon ratkaisuja tähän ei tunnu olevan. Ihmiset joko taittavat setin kasaan padeineen päivineen ja kuljettavat sen sellaisenaan, tai käyttävät jotakin itsetehtyä ratkaisua, kuten itsekin olet tehnyt. Mielenkiinnosta kävin katsomassa Thomannin valikoimaa, ja yksi sähkösetille tarkoitettu laatikko siellä oli: https://www.thomann.de/fi/flyht_pro_e_drum_universal_tour_case_xl.htm
 
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «