Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EZDrummer2,Vdrums: Miten pellistä muted crash-ääni oletuksena?
1
Amicus curiae
26.04.2020 17:48:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla Mac, Ezdrummer 2 (standalonena) , ja halvat Rolandin V-drums (sellaiset tummat muovilätkät, paitsi virveli on valkoinen, kiristimin varustettu mesh-versio).

Omista syistäni haluaisin saada yhdestä symbaalista oletuksena juuri ja vain ja ainoastaan muted crash -äänen.

Sellaisen lyhyen Käsch! äänen, joka kerta kun isken symbaaliin. Muuta ääntä symbaalista ei tartte tulla.

Toinen kysymys: mulla on V-Drum -settiä upgradettu mesh-virvelillä ja ylim. symbaalilla. Miten virvelistä saa ulos sekä kanttilyönnin että normilyönnin? Ja mahd. vielä sidestickin?

Ja miten sen ylim. symbaalin saisi lehmänkelloksi tms.
Olen googlannu, tubettanu, ei löydy hyviä neuvoja.

Sitte, se setissä erikseen ostettu, ylimääräinen symbaali ottaa väkisin iskun kun lyö tomiin, samaan rautaan kun ovat kiinnitetty. Onko niksejä miten estää tuo tomin tärinästä triggeröityminen?

Nyt ED2 on käytössä standalone, mutta jos käytän DAWta, se on Logic Pro. MBP, Catalina.

Kaikesta avusta oon kiitollinen!

AC
 
Sir Anthony
30.04.2020 23:06:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koitin vastata tähän viestiisi tuolla "tietokoneet" palstan puolella vaikka tämä olisi kaiketi ollut oikea paikka. Oh well.
 
"Tonni käteen ja finaaliin asti"
-Dr.DW-
06.10.2020 01:49:13 (muokattu 06.10.2020 01:51:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amicus
 
"Lethal dose is also a lifetime supply"
Kefiiri
08.10.2020 19:09:28 (muokattu 08.10.2020 20:09:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: Amicus
 
Ohoh! Luin ketjua kotitekoisista rummuista ja samalla mietin että mihin Dr.DW on mahtanut kadota. Hauska tavata :)
 
En ole musiikin asiantuntija.
-Dr.DW-
23.10.2020 11:52:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: -Dr.DW-:
 
Ohoh! Luin ketjua kotitekoisista rummuista ja samalla mietin että mihin Dr.DW on mahtanut kadota. Hauska tavata :)

 
Mihinkäs minä häviäisin! :D
Tuossa aikaisemmassa viestissä on näemmä päässyt jonkinsorttinen härö käymään?
Onhan tämä forumi hiljentynyt aikalailla kun FB valtasi kaiken keskustelun.
 
"Lethal dose is also a lifetime supply"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «