Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lisa Ekdahl ja jazzahtavampi tuotanto
1
author
15.04.2007 10:31:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainasin kirjastosta Lisa Ekdahlin ja Peter Nordahl Trion yhteisen levyn Back To Earth. Nyt kysyisinkin mitkä muut Ekdahlin tuotoksista on tällaista jazzahtavampaa poppia.
 
Saa myös suositella niitä pop-levyjä.
 
"Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa." -Bror Erik Wallenius
texjazz
20.04.2007 21:55:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on When Did You Leave Heaven, joka on tehty tuon saman mainitsemasi poppoon kanssa. Perinteistä kamaa, Ekdahlhan nyt tietenkin on jäljittelemätön.
 
Siltä poppispuolelta minulla on Med Kroppen Mot Jorden, joka on jäänyt hyllyyn pölyttymään. Sen sijaan Bortom Det Blå -kiekkoa tulee pyöriteltyä useinkin. Monipuolinen levy, jolta löytyy huikaisevan kauniista biiseistä kevyisiin popheittoihin.
 
Ekdahlin ääni on ainakin minulle sellainen, että se vaatii tietyn mielentilan hyvältä kuulostaakseen.
 
"Ruoho istuu lumen alla, odottaa että lumi menisi, ja tulisi kevät" Pekka Parkkinen
AH3
23.04.2007 10:51:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulta löytyy levy - En samling sånger. Mielestäni hieno levy, joka pitää sisällään useita upeita biisejä.Tätä tulee kuunneltua aika usein...sellainen "hyvän tuulen levy".Itselläni oli myös ilo kuulla Ekhdahlia livenä Turussa viimme vuonna ja myönnän...oli hyvä!
 
Ei kiitos...minulla on jo pingviini.
author
01.05.2007 12:47:12 (muokattu 01.05.2007 18:05:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on When Did You Leave Heaven, joka on tehty tuon saman mainitsemasi poppoon kanssa.
 
Lainasin tuon kirjastosta ja pidin kyllä. Jollain tavalla hieman vakavemman oloinen levy kuin BAck to Earth.
 
"Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa." -Bror Erik Wallenius
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «