Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jazzia Pihtiputaalla?
1
ämpyilijä
16.12.2005 00:55:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tuo illan kymppiuutisten juttu oli, alku meni huti? Joku maailmanluokan jazzbändi soittamassa Pihtiputaan matkahuollon baarissa.
 
Käsitinkö oikein että tuonne olis tulossa lisääkin jazzkeikkoja?
 
arse
16.12.2005 13:14:47 (muokattu 19.12.2005 19:09:07)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonathan Kreisberg Trio New Yorkista tosiaankin kävi Pihtiputaan Matkabaarissa keikalla. Aiemmin syksyllä samassa paikassa keikkaili niin ikään nykiläinen kitaratyyliniekka Jim Campilongo. Kaiken takana on läänintaiteilija Ilkka Rantamäki, joka niissä uutisissakin pääsi ääneen. Jatkoa seuraa varmasti.
 
Rumba on paskimmillaankin parasta.
blastoff
16.12.2005 21:55:34 (muokattu 16.12.2005 21:57:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolle Rantamäelle voisi antaa jonkinlaisen kulttuuriteko-palkinnon, kun se jaksaa järkätä näitä tuntemattomia suuruuksia tänne Suomeen soittamaan. Kreisberg veti tänään erittäin hyvän keikan Helsingissä.
 
HCW
17.12.2005 00:22:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei pahalla Pihtiputaalaisille mutta keikkapaikkana "Matkabaari" kuulostaa kohtalaisen pahalta. Tiedä sitten kun en ole koskaan käynyt.
 
Rek-tum-ta-ka-tum!
sikanaama
17.12.2005 15:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei pahalla Pihtiputaalaisille mutta keikkapaikkana "Matkabaari" kuulostaa kohtalaisen pahalta. Tiedä sitten kun en ole koskaan käynyt.
 
Se on kuulemma ihan perkuleen hyvä paikka niin artistien kuin yleisönkin mielestä. Paras tunnelma pienessä tilassa. Jos oikein olen ymmärtänyt.
Minen oo käyny siellä kuuntelemassa. Minä vaan kuulin että olisi asia on noin.
 
Rakas, pietään tästä lähtien vähän etäisyyttä naapureihin.
rattledad
17.12.2005 18:29:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liittynee tähän kuvioon:
http://www.suomijazz.com/miekka.htm
 
texjazz
17.12.2005 20:15:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolle Rantamäelle voisi antaa jonkinlaisen kulttuuriteko-palkinnon, kun se jaksaa järkätä näitä tuntemattomia suuruuksia tänne Suomeen soittamaan. Kreisberg veti tänään erittäin hyvän keikan Helsingissä.
 
Pitäisi, sillä Rantamäki tuo suuruuksia ei ainoastaan Suomen Helsinkiin, vaan Keski-Suomen syvyyksiin asti! Se vasta on kulttuuria isolla K:lla ja minä juon tänään Pasilassa olutta stand upin kunniaksi.
 
Do the right thing!
 
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
Rumpf
24.12.2005 22:48:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on kuulemma ihan perkuleen hyvä paikka niin artistien kuin yleisönkin mielestä. Paras tunnelma pienessä tilassa. Jos oikein olen ymmärtänyt.
Minen oo käyny siellä kuuntelemassa. Minä vaan kuulin että olisi asia on noin.

 
Juu olin siellä katsomassa Leni Sterniä tuossa marraskuun lopussa! Musisointi saa matkabaarissa kuulemma jatkoa keväällä ja siksi voin suositella vierailua siellä varauksetta!!!
 
"Soittajat kahville.... ja rumpali myös....."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «