Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Joscho Stephan Trio mustalaisjazzin mestarit Suomeen marraskuuss
1
Topah
12.10.2007 11:50:28 (muokattu 12.10.2007 11:51:54)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!
 
Laitetaan nyt tännekin, jos kukaan ei ole miehestä kuullut. Joscho Stephan Trio saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen konsertoimaan marraskuussa. Varmasti kuulemisen arvoinen juttu. Itselle uppoaa Joscho jopa enemmän kuin Stochelo Rosenberg Trio. Molemmat hienoja kokemuksia kaikki tyynni. Lisätietoja konserteista ja video www.guitarfanclub.fi
 
17.11 Lahti
18.11 Turku
19.11 Tampere
 
Tsekkaa ensimmäinen aito ja oikea suomalainen kitaralehti. http://www.guitarfanclub.fi
terone
14.10.2007 11:49:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on minulle never heard-osastoa, mutta koska Stochelo on tutumpi, kiinnostuin........
 
En suosittele antabusta kellekään, sen kanssa tulee ryypätessä ihan kauhea olo / Matti Nykänen
zorro
22.10.2007 11:29:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://youtube.com/watch?v=J_pfmrj0rxc
tuossa esimakua
OlliTeirikko
25.10.2007 13:37:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustalaisjazz olisi kivaa, jos siinä ei aina olisi kysymys paremmuudesta. Mua tympii ku kaikessa pitää kilpailla siitä, kuka on kovin. Erityisesti mustalaisjazzista on tullut kilpailua siitä, kuka on nopein. Emootiot on korvattu teknisellä haastavuudella. Vielä puuttuu sponsoritarrat kannesta. Oikeasti mihin ne kaikki ihmiset menivät?
 
Simplex
25.10.2007 21:38:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustalaisjazz olisi kivaa, jos siinä ei aina olisi kysymys paremmuudesta. Mua tympii ku kaikessa pitää kilpailla siitä, kuka on kovin. Erityisesti mustalaisjazzista on tullut kilpailua siitä, kuka on nopein. Emootiot on korvattu teknisellä haastavuudella. Vielä puuttuu sponsoritarrat kannesta. Oikeasti mihin ne kaikki ihmiset menivät?
 
Joo, on vähän urheilun makua mutta tää Josho Stephan on ainakin mun kuulemien levyjen perusteella myös muistanut panostaa harmoniseen ja rytmiseen puoleen. Ihan toista maata kuin esim. Rosenborg trion matsku joka on sekin tietysti tosi hyvää.
Miksi eivät perkeleet tule stadiin? Tulee vissiin reissu Lahteen.
 
Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä!
panadol
26.10.2007 00:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustalaisjazz olisi kivaa, jos siinä ei aina olisi kysymys paremmuudesta. Mua tympii ku kaikessa pitää kilpailla siitä, kuka on kovin. Erityisesti mustalaisjazzista on tullut kilpailua siitä, kuka on nopein. Emootiot on korvattu teknisellä haastavuudella. Vielä puuttuu sponsoritarrat kannesta. Oikeasti mihin ne kaikki ihmiset menivät?
 
Hmm.
 
On totta että virtuositeetti on osa tätä tyyliä. Varsinkin nuoret kitaristit on aivan huimia teknisesti. Yleisön odotukset saattavat ruokkia tätä kehitystä, jopa itse musikaalisuuden kustannuksella.
 
Mutta virtuositeetti on aina ollut läsnä musiikissa, niin hyvässä kuin pahassakin.
 
"Nuorten Leijonien" on tietysti näytettävä kykynsä, mutta hieman kypsempää, musikaalisempaa, ja rauhallisempaa mustalaisjazzia kaipaavampi voi tyydyttää musiikinnälkäänsä esim. Tschavolo Schmitt'in, tai Patrick Saussoisin "Alma Sintin", erinomaisten levytysten parissa.
 
Itse menisin kyllä katsomaan Joscho Stephania, ellen olisi ehtinyt jo muuta sopia ko. päivämääriksi. Ja eikö miestä nyt kerta kaikkiaan saada Helsinkiin asti tällä reissulla? Shame on us!
 
Topah
19.11.2007 15:01:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavat setit vetivät Lahdessa ja Turussa. Tänään vielä Tampere. Jos yhtään on aikaa niin kannattaa kyllä tulla ihmettelemään...
 
Tsekkaa ensimmäinen aito ja oikea suomalainen kitaralehti. http://www.guitarfanclub.fi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «