Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minne musiikkia opiskelemaan lukion jälkeen?
1
KebabGarva
22.11.2019 11:36:02 (muokattu 22.11.2019 11:38:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää päivää!
 
Minua kiinnostaisi mennä opiskelemaan rytmimusiikkia lukion jälkeen. En tiedä, hakisinko konservatorioon tai AMK:iin. Valmistun lukiosta keväällä 2020 ja menen inttiin vuoden 2021 ensimmäisessä erässä, tammikuussa.
 
Musiikillista osaamista on itselläni: Laulamista koko ikäni, kitaraa noin 2.5 vuotta, musiikin teoriaa itsenäisesti 4 vuotta ja lyriikoiden kirjoittamista 2 vuotta. Kuitenkin olen hieman epävarma, pääsenkö opiskelemaan musiikkia AMK:ssa. En ole käynyt musiikkiopistoa.
 
Tällä hetkellä vaihtoehtoina ovat Pop & Jazz konservatorio ja Metropolia. Molempien opiskelupaikkojen sijainti on Helsingissä. Minua huolestuttaa opiskelupaikkojen vähyys Metropolian muusikkotutkinnon puolella. Konservatorioon vaaditaan pelkästään peruskoulun päättötodistus. En löytänyt tarpeeksi informaatiota, jotta voisin tehdä valinnan näiden kahden vaihtoehtojen välillä. Se olisi tosi mahtavaa, jos saisin jotain infoa, koska silloin valinta helpottuu huomattavasti.
 
Kiitos jo valmiiksi!
 
Objectif Lune
07.12.2019 16:17:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tän perusteella veikkaisin, että konservatorio on oikeampi paikka.
 
Pelko: https://www.facebook.com/pelkohelsinki/ https://youtu.be/qUKgkyndi1U
Socialite
06.01.2020 10:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Objectif Lune: Tän perusteella veikkaisin, että konservatorio on oikeampi paikka.
 
Komppaan tätä.
Tri-Baltech
13.03.2023 19:36:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne: www.kao.fi/kaokonservatorio

JATKUVA HAKU

Sieltä vain sivuilta hakemusta vireille!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «