Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oulun pop/jazz konservatorio
1
Juktone
30.03.2008 13:54:09 (muokattu 01.04.2008 11:15:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli haluasin tietää onko tämä minkälainen paikka, minkälaista opetusta ym. muuta mielipiteitä paikasta?
 
Eli olen soittanut kitaraa kolme ja puolivuotta, aloitin akustisella ja siirryin sähkikseen puolenvuoden kuluttua. Olen bändin kanssa soittanu n.1 vuoden ja olen lukion toisella. Alotin viime syksynä teoria opinnot ja klassisen soittotunnit musiikkiopistossa ja 3/3 saan suoritettua lukion loppuun mennessä. Pyrin soittamaan myös mahdollisimman monipuolisesti.
 
Sopiiko tuo paikka minunlaiselle ja voisitteko valaista hieman tuosta pääsykokeesta?
 
Muitakin vaihtoehtoja saa tyrkyttää.
 
Oho
Epämuusikko
30.03.2008 19:37:34 (muokattu 30.03.2008 19:38:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lusin siellä aikani amispuolella, eli toisen asteen muusikkolinjalla.
 
Kysele ns. peruspuolen tyypeiltä meininkiä. Olet siinä iässä että sinne voisi hakea. Jos siis kysymyksesi koski ammatillista koulutusta, eli siis kannattaa haistella meininkiä hakeutumalla ei-ammatilliseen koulutukseen ensin. Teoriat ja tyylien peruspiirteitä hieman haltuun ja reippaasti pääsykokeisiin.
 
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
Juktone
01.04.2008 11:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli siis ammatilliseen olen hakemassa.
 
Oho
Epämuusikko
02.04.2008 14:02:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli siis ammatilliseen olen hakemassa.
 
Etsi joku joka on peruspuolella, ja haistele heidän matskuaan. Jos se taittuu niin amikseen mars. jos epäilyttää, niin hae ei-ammatilliselle ensin.
 
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «