Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: onko musiikinopiskelu vastannut odotuksiasi(toiseen asteen/amk)?
1
badcompany
29.05.2009 12:38:21 (muokattu 29.05.2009 12:49:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse aloitan syksyllä musiikkialan perustutkinnon opiskelun!!.odotan innolla uusia tuulia ja minkälaista on toi opistomuusikkous on :) .olisi kivaa jos kommentoisitte omasta näkökulmasta mikä on plussaa ja mikä miinusta.
 
Epämuusikko
29.05.2009 18:48:54 (muokattu 03.06.2009 22:03:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

badcompany: itse aloitan syksyllä musiikkialan perustutkinnon opiskelun!!.odotan innolla uusia tuulia ja minkälaista on toi opistomuusikkous on :) .olisi kivaa jos kommentoisitte omasta näkökulmasta mikä on plussaa ja mikä miinusta.
 
Onneksi olkoon. Mikä konsa?
 
ja siis: ammattitutkinto siis paperina ei tee mitään, ne ~kolme vuotta kannattaa painaa vitusti hommia. ts. käyttää hyväksi, ei niin kuin minä tein (ensimmäisen vuoden lähinnä pelasin tietokoneella ja fiilistelin).
 
Jos ei ole ylioppilas tai ei ole muuta toisen asteen tutkintoa, paperilla tekee hyvinkin, sillä muutoin jatko-opiskelupaikkojen ovet eivät avaudu. Ja läpäisty koulu todistuksen kera osoittaa aina pitkäjännitteisyyttä, etenkin jos näyttötodistus ja tutkintotodistus molemmat sisältävät hyviä arvosanoja. no siis tuo niin juum.
 
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
jazzmies
30.05.2009 22:13:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Onneksi olkoon. Mikä konsa?
 
ja siis: ammattitutkinto siis paperina ei tee mitään, ne ~kolme vuotta kannattaa painaa vitusti hommia. ts. käyttää hyväksi, ei niin kuin minä tein (ensimmäisen vuoden lähinnä pelasin tietokoneella ja fiilistelin).

 
Jos ei ole ylioppilas tai ei ole muuta toisen asteen tutkintoa, paperilla tekee hyvinkin, sillä muutoin jatko-opiskelupaikkojen ovet eivät avaudu. Ja läpäisty koulu todistuksen kera osoittaa aina pitkäjännitteisyyttä, etenkin jos näyttötodistus ja tutkintotodistus molemmat sisältävät hyviä arvosanoja.
 
Jooga on pop(jazz)!
badcompany
01.06.2009 12:32:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Onneksi olkoon. Mikä konsa?
 
ja siis: ammattitutkinto siis paperina ei tee mitään, ne ~kolme vuotta kannattaa painaa vitusti hommia. ts. käyttää hyväksi, ei niin kuin minä tein (ensimmäisen vuoden lähinnä pelasin tietokoneella ja fiilistelin).

 
tänne
 
http://www.keskuspuisto.net/perusko … uuriala/fi_FI/musiikkiala_muusikko/
 
jon lord
24.08.2009 13:23:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Jos ei ole ylioppilas tai ei ole muuta toisen asteen tutkintoa, paperilla tekee hyvinkin, sillä muutoin jatko-opiskelupaikkojen ovet eivät avaudu. Ja läpäisty koulu todistuksen kera osoittaa aina pitkäjännitteisyyttä, etenkin jos näyttötodistus ja tutkintotodistus molemmat sisältävät hyviä arvosanoja.
 
Niin siis on asia. En minä olisi päässyt AMK:n ilman toisen asteen tutkintoa ja toisaalta toisen asteen tutkinto antoi minulle valituisen työpaikan. Ilman sitä en olisi ollut edes kelpoinen hakija virkaan. Siis toisen asteen paperilla tekee jotain!!
 
COVS jäsen N.o 3
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «