Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Taidekouluun haku
1
Bugenhagen
25.11.2006 20:38:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan, olen hakemassa tuonne Savonlinnan taidelukioon ensi vuonna, niin aiheeseen liittyen kysynkin, että onko täältä joku siellä jo ja jos on, niin millaisella setillä pääsi sisään?
Kiitos
 
This is my boomstick!
Magiz
26.11.2006 17:10:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitäisiköhän mun mennä nukkumaan, luin ihan selvästi otsikon "taidekoulun naku", ja odotin jo jotain repäisevää..
 
aillgetmikout..
 
Keep it Fresh
markkuliini
26.11.2006 19:44:32 (muokattu 26.11.2006 19:44:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan, olen hakemassa tuonne Savonlinnan taidelukioon ensi vuonna, niin aiheeseen liittyen kysynkin, että onko täältä joku siellä jo ja jos on, niin millaisella setillä pääsi sisään?
Kiitos

 
Viime vuonna piti pakollisena olla tuplasetti, oli vähän niinkuin "tärppi". Pelkällä tuplapedaalilla ei ollut mitään asiaa sisään. Mustasta setistä sai 20 lisäpistettä, vai olikohan se 25 pistettä... Vitsi kun ei muista enää niin tarkasti. :) Syvistä tomeista taisi tulla jotain vähennystä, ja Taman rummuista.
 
Mutta siis tosi kätevää kun ei tarvitse pääsykokeissa soittaa mitään, kunhan vie setin näytille niin se riittää.
 
Niin ja vink vink: Ottavat ajan setin kokoamisesta, eli kannattaa treenata se räkin pystyttäminen hyvin haltuun. Onnea matkaan! :)
 

 

 
I'll get my coat.....
 
www.vasamayhtye.com
hollmi-5
26.11.2006 20:38:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

millaisella setillä pääsi sisään? Tärkein kriteeri on kuitenkin se, että peruskoulun keskiarvo ylittää kynnyksen. Minä pääsin sisään Taman Imperialstar-setillä, mutta en sitten ilennyt mennä, kun uimaseuran kaverit boikotoivat taikkaria.
 
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Bugenhagen
26.11.2006 22:05:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan, tarkoitin tuolla millaisella setillä... että millaisella soitolla, mutta taitaa olla yleisempää Porin suunnalla tuollainen ilmaisutapa, mun moka
 
This is my boomstick!
DrmBug
26.11.2006 22:13:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan, tarkoitin tuolla että millaisella soitolla, mutta taitaa olla yleisempää Porin suunnalla tuollainen ilmaisutapa, mun moka
 
Kaikki kyllä varmasti ymmärsi mitä tarkoitit. Muusikoiden.netissä on tapana vain olla vastaamatta asiallisesti kysymyksiin...
 
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
markkuliini
26.11.2006 22:18:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki kyllä varmasti ymmärsi mitä tarkoitit. Muusikoiden.netissä on tapana vain olla vastaamatta asiallisesti kysymyksiin...
 
Huumoria kato... ;)
 
www.vasamayhtye.com
hollmi-5
26.11.2006 22:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki kyllä varmasti ymmärsi mitä tarkoitit. Muusikoiden.netissä on tapana vain olla vastaamatta huonosti muotoiltuhin ja tyhmältä kuulostaviin kysymyksiin...
 
Ei kaikki ymmärrä huonoa ja puuttellista suomea.
 
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
ilarj
26.11.2006 23:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan, olen hakemassa tuonne Savonlinnan taidelukioon ensi vuonna, niin aiheeseen liittyen kysynkin, että onko täältä joku siellä jo ja jos on, niin millaisella setillä pääsi sisään?
Kiitos

 
En ole ko koulussa, mutta kirjoitan jotain.
 
Varmimmin pääsee sisään varmalla perus-soitolla. Tee vaikka joku komppibiisi, missä soitat esim ensin 8 tahtia beattia ja vaihdat komppi peltiin ja soitat 6 tahtia komppipeltiin ja sitten vaikkapa kahden tahdin jako, ja vaihdat tyyliä. Tee kaikissa tyyleissä sama homma, että vaihdat rideen ja aloitat seuraavan kompin jaolla. Poikkeuksena swing, jossa koko ajan rideen. Hyvä järjestys voisi olla esim beat --> jako shufflena, shuffle --> jako hiljempaa, bossa tms --> jako, swingi --> jako ja hidastat sen jaon ja lopetat hidastukseen.
 
Eli tolla jaolla noiden eri komppien välissä osoitat pärjääväsi yhtyesoitossa ja osoitat osaavasi ottaa melodioita yms biisin juttuja ulos setillä. Sitten soitat kaiken kohtuullisella volyymilla ja bossan ja swingin hiljempaa kuin beatin ja shufflen. Käsittääkseni kuitenki musalukioissa yms haetaan sellasia soittajia, jotka osaavat soittaa montaa eri tyyliä ja haldaavat perushommat, eivätkä välttämättä kikkailijoita, jotka taitavat hienoimmat tuplabasari lickit.
 
Aimo
27.11.2006 10:02:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo siis siellä tuskin mitään rumpusooloa tarttee soitella. Kun soittaa napakasti ja näyttää iloiselta, niin pääsee sisään. Tosin minun ei aikanaan tarvinnut soittaa ollenkaan, kun olen sen verran ässä jätkä.
 
Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!!
Bugenhagen
27.11.2006 18:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selvä, kiitoksia näistä. No olkohon hieman huonosti muotoiltu, mutta ymmärsittepähän asian kuitenkin. Opinpahan jatkossa muotoilemaan kysymykset paremmin.
 
This is my boomstick!
Bumbarr
28.11.2006 18:00:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huumoria kato... ;)
 
Homojen hommaa!!!
 
TOSIMIEHET PUHUU SUORAAN SAATANA!!!!!!!!
 
Kilpikonnat rockkaa!
markkuliini
28.11.2006 18:05:34 (muokattu 28.11.2006 18:07:39)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TOSIMIEHET PUHUU SUORAAN SAATANA!!!!!!!!
 
Ja caps-lock päällä huutomerkkiä hakaten.
Ui vitsi mikä tosimies sieltä ärähtikään.
Buahaha!
 
Koetas kasvattaa karvoja naamaan ihan ensi alkuun. :P
 
Ps: Hasselhoffin alastonkuvat ne vasta tosimiesten hommaa onkin. Hähää!
 
www.vasamayhtye.com
Bumbarr
29.11.2006 02:27:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koetas kasvattaa karvoja naamaan ihan ensi alkuun. :P
 
No sitähän tässä yritetäänkin, testosteroni arvojen pitäisi kuulemma nousta uhoamisella. Ja mikä olisikaan turvallisempi paikka tällaiselle parrattomalle nyhverölle uhota, kuin internet?
 
Kilpikonnat rockkaa!
gulfstream650
01.12.2006 16:52:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Homojen hommaa!!!
 
TOSIMIEHET PUHUU SUORAAN SAATANA!!!!!!!!

 
Homoilu on miesten hommaa.
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «