Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fran Christina
1 2
Kesukka
05.01.2007 08:28:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä on aika monella äijällä ensimmäinenä livekokemuksena Hurriganes.
Kateeksi käy...
 
Teillä on käynyt vähän niin kuin Obelixilla, joka tippui pienenä taikajuomapataan.
Te olette tippuneen rokkipataan ja sen vaikutus kestää varmaan lopun elämän.
 
Itse olen sen verran juniori, että eka livekokemus taisi olla Peer Günt vuonna -85.
Kova sekin, mutta kyllä Hurriganes ekana livekokemuksena on varmaan jotain aivan muuta. Ja kun kokemukset teillä ovat sattuneet tuonne 70-luvulle, jolloin rokkihommat Suomessa olivat vielä aika lapsen kengissä niin onhan se ollut varmaan aika veret seisauttava kokemus kun ganesit pomppaa lavalle.
 
Laitanpa plussan teille kaikille, joilla eka livekokemus oli Hurriganes!
 
Jos jollain ekana livekokemuksena on Badding Somerjoki, niin saa kanssa plussan ja jos ekana livekokemuksena on Badding Hurriganesin kera niin saa kaksi plussaa...
 
passe
05.01.2007 08:56:41 (muokattu 05.01.2007 09:11:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eka livekokemus taisi olla Peer Günt vuonna -85.
 
Jos oli Pirkkahallissa niin oltiin samalla keikalla... Zero Nine ja oliko se Backstreet Sliders tai joku sellainen se kolmas bändi siellä mukana. Viimeksi mainittujen vokalisti joutui kysymään että onko nää jotkut v**un hautajaisbileet... Twist Twist ja zero ninen rumpali vaihtoivat paikkoja keskenään, olikohan yhden biisin vierailut molemmilla... Olin muuten perhana melkein unohtanut kokonaan Zero Nine:n ja nyt täytyy tunnustaa, etten äkkiseltään muista niiltä yhtään biisiä.
 
Aika pojan kloppi olin vielä tuolloin. Enpä ole oikeastaan ikinä ajatellutkaan, että mikä se oli eka keikka joka tuli nähtyä. Kiitokset muistutuksesta:-)
 
EDIT1:) Juupas, white lines...
 
EDIT2:) Kävipäs näkojään hauska kämmi Backsliders:ien nimen kanssa:-) Vanhuus ei tule yksin.
 
Sometimes more is more
Kesukka
05.01.2007 10:01:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos oli Pirkkahallissa niin oltiin samalla keikalla... Zero Nine ja oliko se Backstreet Sliders tai joku sellainen se kolmas bändi siellä mukana. Viimeksi mainittujen vokalisti joutui kysymään että onko nää jotkut v**un hautajaisbileet... Twist Twist ja zero ninen rumpali vaihtoivat paikkoja keskenään, olikohan yhden biisin vierailut molemmilla... Olin muuten perhana melkein unohtanut kokonaan Zero Nine:n ja nyt täytyy tunnustaa, etten äkkiseltään muista niiltä yhtään biisiä.
 
Aika pojan kloppi olin vielä tuolloin. Enpä ole oikeastaan ikinä ajatellutkaan, että mikä se oli eka keikka joka tuli nähtyä. Kiitokset muistutuksesta:-)
 
EDIT1:) Juupas, white lines...
 
EDIT2:) Kävipäs näkojään hauska kämmi Backsliders:ien nimen kanssa:-) Vanhuus ei tule yksin.

 
Muistat vuoden väärin. Minäkään en ihan varma ole mutta kyseessä oli Hard Rock Tour, joka järjestettiin ensimmäisen kerran joko -87 tai -88. Parina eka kertana kiertuneen bändit olivat Peer Günt, Zero Nine ja Backsliders, jonka tilalle kolmannella kiertueella tuli Stone.
 
Jos oikein muista niin Hard Rock Tour järjestettiin kolme kertaa. Kysessähän oli silloin aika massiivinen kiertue Suomen olosuhteihin. Tuosta Pirkkahallin keikastahan tuli tv:stä Zero Ninen ja Peer Güntin keikoista koosteet.
 
Biisit muuten, joissa rumpalit vaihtoivat paikkaa olivat Bad Boys Are Here ja To The Mountain. Juho Juntunen kirjoitti Soundiin silloin 80-luvulla hyviä juttuja kaikista noista bändeistä, myöskin Hard Rock Tourista oli oma juttunsa silloin.
 
BigPapa
05.01.2007 13:36:16 (muokattu 05.01.2007 13:37:47)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä on aika monella äijällä ensimmäinenä livekokemuksena Hurriganes.
Kateeksi käy...
 
Teillä on käynyt vähän niin kuin Obelixilla, joka tippui pienenä taikajuomapataan.
Te olette tippuneen rokkipataan ja sen vaikutus kestää varmaan lopun elämän.
 
Itse olen sen verran juniori, että eka livekokemus taisi olla Peer Günt vuonna -85.
Kova sekin, mutta kyllä Hurriganes ekana livekokemuksena on varmaan jotain aivan muuta. Ja kun kokemukset teillä ovat sattuneet tuonne 70-luvulle, jolloin rokkihommat Suomessa olivat vielä aika lapsen kengissä niin onhan se ollut varmaan aika veret seisauttava kokemus kun ganesit pomppaa lavalle.
 
Laitanpa plussan teille kaikille, joilla eka livekokemus oli Hurriganes!
 
Jos jollain ekana livekokemuksena on Badding Somerjoki, niin saa kanssa plussan ja jos ekana livekokemuksena on Badding Hurriganesin kera niin saa kaksi plussaa...

 
Kyllä sitä tuli katottua Hurriganes meininkiä silmät seljällään. Oli pakko hommata Ibanezin valkoinen Telecaster - kopio ja perustaa trio.
 
Tossa ekan bändin eka nauhoitus vuodelta 1973
 
http://mp3.mikseri.net/hifi/b/bigpapa_-_rock_1973.mp3
 
Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «