Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jason Bonham
1
pata
19.03.2007 10:11:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu tuli mieleen että mitä mieltä väki on tuosta edesmenneen John Bonhamin pojasta.Kuuntelin itse kyseisen rumpalin bändiltä semmottiis biisin ku Good morning little school girl. Ja itse kyllä pidin siitä aika lailla. Kivaa rokkigroovea poika latasi tiskiin. Huomasi toki että oma isänsä on ollut suurena ideoitten ammennusaltaana. Mutta mitäs siitä ku homma kulkee.
 
Zap
drum_man
19.03.2007 16:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu tuli mieleen että mitä mieltä väki on tuosta edesmenneen John Bonhamin pojasta.Kuuntelin itse kyseisen rumpalin bändiltä semmottiis biisin ku Good morning little school girl. Ja itse kyllä pidin siitä aika lailla. Kivaa rokkigroovea poika latasi tiskiin. Huomasi toki että oma isänsä on ollut suurena ideoitten ammennusaltaana. Mutta mitäs siitä ku homma kulkee.
 
En kyllä uskoisi edes Bonzon pojaksi, jos en sitä tietäisi... Niin kauas jää isästään valitettavasti.
 
"Boy, you've got a right foot like a rabbit."
moderndrummer88
20.03.2007 10:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä uskoisi edes Bonzon pojaksi, jos en sitä tietäisi... Niin kauas jää isästään valitettavasti.
 
Höh... Ite taas oon kuullu semmosta juttua, että aikanaan kun muiden bändiläisten huomaamatta vaihtoivat Jasonin Johnin tilalle, ei tyypit edes huomanneet eroa..!
 
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
hollmi-5
20.03.2007 20:57:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh... Ite taas oon kuullu semmosta juttua, että aikanaan kun muiden bändiläisten huomaamatta vaihtoivat Jasonin Johnin tilalle, ei tyypit edes huomanneet eroa..! Bonzo kuoli kolmekymppisenä (32). Poika oli vielä nappula silloin, kyllä sen varmaan huomasi...
 
drum_man
20.03.2007 22:12:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonzo kuoli kolmekymppisenä (32). Poika oli vielä nappula silloin, kyllä sen varmaan huomasi...
 
Ja huomaisi varmasti nykyäänkin... semmoset läpy läpy DW:t Jasonilla
 
"Boy, you've got a right foot like a rabbit."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «