Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kelpaako treenikapuloiksi?
1
rockid
13.03.2007 16:25:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katoin thomannin sivuilta, että milleniumin perus 5a kapulat ovat sairaan halpoja! Mutta onko niistä oikeasti mihinkään? Tuhlaanko rahojani?
 
Juo Olutta!
snake acey
13.03.2007 16:34:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirmu hyvät. Tilasin niitä joskus aikoinaan laatikollisen.Meni noin 2-3 paria per treenit Parhaimmillaan en kerennyt saada edes biisiä laskettua käyntiin, kun palikka oli poikki. yks,kaks,kol, NAKS!. Aina keski kohdasta poikki. Kai noilla saunaa lämmittää.
 
Niq
13.03.2007 16:42:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katoin thomannin sivuilta, että milleniumin perus 5a kapulat ovat sairaan halpoja! Mutta onko niistä oikeasti mihinkään? Tuhlaanko rahojani?
 
Jos soitat kevyellä tatsilla ja hiljaa, niin kestää kyllä. Kaveri osti varmaan 5 vuotta sitten muutaman parin noita ja on varmaan yhden tai kaks kapulaa niistä saanu tänä aikana poikki. Mutta soittaa tosiaan tosi hiljaa ja lyöntitekniikka on hallussa.
 
Itse ostin testimielessä yhdet, kesti yhdet treenit. Ensin keskikohdasta oli kuin majavan syömät ja koko setin ympäristö täynnä säleitä, sitten katkesi lopullisesti. Enkä soita mitenkään erityisen lujaa.
 
"I have a cunning plan" -Baldrick
Vic Firth
13.03.2007 17:39:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirmu hyvät. Tilasin niitä joskus aikoinaan laatikollisen.Meni noin 2-3 paria per treenit Parhaimmillaan en kerennyt saada edes biisiä laskettua käyntiin, kun palikka oli poikki. yks,kaks,kol, NAKS!. Aina keski kohdasta poikki. Kai noilla saunaa lämmittää.
 
Niimpä.. Tilasin kans jotai kymmenen paria. Vielä niitä halvempia! Jotkut kesti yli neljä iskua.. Harvemmat. Sitten mulla oli siinä niitä muovinuppisia! Kun vetäisi runnon ride-rallit, niin eihän ne pysyny yhtää kiinni! Liekö edes liimattu valmistettaessa..
 
Huonoja ne on. Laskin, että olisin säästänyt ostamalla yhdet kalliit kapulat..
 
Life is hard! So is my...
Epämuusikko
13.03.2007 18:41:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen nähnyt miten Milleniumin kapulat menevät sähkörumpujen soitossa opetustilanteessa poikki.
 
jepjep.
 
It's sounds good! Bustard #1
Analuuk
13.03.2007 19:19:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen nähnyt miten Milleniumin kapulat menevät sähkörumpujen soitossa opetustilanteessa poikki.
 
Kuka antaa soittotunteja sähkörummuilla??!!
 
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
Kukkis 77
13.03.2007 19:34:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka antaa soittotunteja sähkörummuilla??!!
 
No sähkörumpuopettaja!
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki
Epämuusikko
13.03.2007 21:00:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka antaa soittotunteja sähkörummuilla??!!
 
lafka jossa äänieristys ei muuta voi.
 
It's sounds good! Bustard #1
rockid
14.03.2007 16:10:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli unohdetaan ne kapulat! Kiitos kaikille!
 
Juo Olutta!
kyseinen
14.03.2007 19:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne 2 euron kapulat ei kestä mitään, mutta siitä seuraava laatu (jotain 4,60 e tms.) kestää lähes siinä missä muutkin. Tosin kapulaparissa saattaa kapuloiden painossa olla järkyttäviäkin eroja, joten mistään laadusta ei edelleenkään ole kyse.
 
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
rumpali-isti
15.03.2007 15:38:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Mulla noita Millen keppejä oli joskus käytössä. Niitä 4,60 maksavia. Kestävyys oli mun mielestä ihan kohtuu tasoa, mutta suurin piirtein joka kapula eri painoinen ja kaikki kieroja niin, että sopisivayt paremmin potkurin lavoiksi kun rumpukapuloiksi....
 
M
JanneO
16.03.2007 12:27:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossain vaiheessa Milleniumin kepit olivat ns ylijäämä Vic Firthejä, eli ne mitkä eivät kelvanneet Vicin leiman alle (kierot ym), myytiin Milleniumin tuotemerkin alla. Eli ilmeisesti tuo thomannin porukka osti nuo epäkurantit erät niitä.
Itsellä oli jossain vaiheessa tuota keppiä ja osa niistä kesti ihan hyvin, osa taas ei. Saunan sytykkeenäkin nuo ovat aika huonoja...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «