Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Powerball
1 2
Speedy
09.02.2007 14:10:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan testannut tahi nähnyt tommosta? Keksintö on kuitenkin jo pari vuotta vanha mutta itse tärmäsin tuohon vasta nyt.
 
http://www.powerpallot.info/powerball/
 
Sivujen mukaan sopisi hyvin myös muusikoille. Meinasin ihan pirusittaan tilata kun ei niin paha hintakaan, halvin hintaan 19,90€..
 
Tuossa toinen, samalla toimintaperiaatteella..
 
http://www.gyrotwister.com/start.php?pageID=fi-0-0-0-0
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Epämuusikko
09.02.2007 14:24:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon käyttäny. on auttanu. suosittelen.
 
ei oo kädet kipeytyny soittamisesta, vaan täällä roikkumisesta!
 
It's sounds good! Bustard #1
afro
09.02.2007 15:45:40 (muokattu 09.02.2007 15:45:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kokeillut. Pitkäaikaisista vaikutuksista ei ole kokemusta, mutta uskoisin auttavan rannekipuihin ym.
Ja tosiaan tietokoneen käyttö rasittaa mullakin käsiä paljon enemmän kuin soittaminen, vaikka soittohommiin tulee käytettyä enemmän aikaa.
 
Matjardo
09.02.2007 17:06:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Työkaveri veivaili tuollasta viime viikolla, ja ihan mielenkiinnosta kokeilin itsekin. Kyllähän se jännältä tuntui, ja työkaverin mukaan todellakin auttaa pitemmällä tähtäimellä. Pitänee joskus itellekkin hommata tollanen, luulis rumpalille olevan apua moisesta.
 
Two beers or not two beers?
Speedy
09.02.2007 18:54:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uskoisin auttavan rannekipuihin ym.
 
Niin siis tostako ei olekkaan hyötyä muuten kun jos on kipuja tai muuta.. Ajattelin vaan että vois parantaa ranne- ja käsilihaksia ihan vahvistus mielessä.. Kun ei siis mitään kipuja ole..
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Nolte
09.02.2007 19:01:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin siis tostako ei olekkaan hyötyä muuten kun jos on kipuja tai muuta.. Ajattelin vaan että vois parantaa ranne- ja käsilihaksia ihan vahvistus mielessä.. Kun ei siis mitään kipuja ole..
 
Kokeilin kerran tuollaista. Kyllä se varmasti vahvistaa ranteen ja vähän muitakin lihaksia. Ei tartte kipeä olla saadakseen tuosta hyötyä.
 
Hyvät kamat - huono soittaja!
Lehtikumpu
09.02.2007 20:56:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtilaite :D Itsellä ei vielä ole mutta kitaristi hankki tollasen. Kerran kokeilin ja koukkuun jäi :) Vahvistaa varmasti pitemmällä ajalla käden lihaksia hauikseen asti.
 
"Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä"
Kärsänpuolikas
09.02.2007 23:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu hieno koje, yhden illan paininut tuon kanssa. Uskoisin kyllä vahvistavan ranteen seutua.
 
Paljos äijjillä ( ja miksei naispuolisilla edustajillakin) on ennätykset? Itse sain hikiseen nysvästyä rapeat 10 000 kierrosta/minuutti. Vai menevätkö noin? Näytössä oli viisinumeroinen kympillä alkava luku.
 
korkuinen
sedf
09.02.2007 23:41:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkös joku nuitten mallien eroja? Mikäs sopis sitte rumpalille parhaiten?
 
vernie
09.02.2007 23:51:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan tuollaisen. Ihan hauska lelu, jota tuli aikanaan kovastikin veivattua. Viime aikoina on jäänyt vähän vähemmälle. Kai se jotain lihaksia vahvistaa. Rumpuja en oppinut soittamaan vaikka kuinka pyöritin.
 
Enkat, 13000 rpm ja risat, syntyi hieman yllättäen sulkkistreenien jälkeen. Normaalisti pyörittelen n. 10000.
 
Kuuntele uutta Jamrodia! | M.A.C.H.O. #8 | kalamies#34 >-)))>
moderndrummer88
10.02.2007 13:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=gIbroKyR2Pw hoho
 
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Vic Firth
10.02.2007 23:47:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=gIbroKyR2Pw hoho
 
heh :D kaverihan vetää ihan armottomat lukemat.. Koko talo tärisee...
 
Mihin vittuun mä jätin sen etutomin??
Vic Firth
10.02.2007 23:49:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkös joku nuitten mallien eroja? Mikäs sopis sitte rumpalille parhaiten?
 
Eikös nuo lie kaikki toimi samalla lailla, mutta lisähinnalla saat sitten yleellisiä palloja :D mukana 1578 eriväristä led-valoa, tai selkeäkirjaiminen numeronäyttö punaisella taustavalolla, tai neljä vaihdettavaa ulkokuori värivaihoehtoa.
 
Mihin vittuun mä jätin sen etutomin??
M.i.k.key
11.02.2007 10:39:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä tuommoinen karvalakkimallikin ilman kierroslukumittaria.
 
möllisty
afro
12.02.2007 12:17:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin siis tostako ei olekkaan hyötyä muuten kun jos on kipuja tai muuta..
 
On siitä varmasti ennaltaehkäisevää hyötyä toki. Luulisi, että lihasten ollessa kunnossa kipuja ei tulisi niin herkästi. Tiedä sitten..
 
HeavyMachinery
20.02.2007 19:59:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä tuommoinen karvalakkimallikin ilman kierroslukumittaria.
 
Mahtuu paremmin käteen...
 
Molemmat mallit löytyy, piti ostaa toinen kun meinasi vaimo omia....
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
FuGGa
22.02.2007 13:21:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin itse Powerballini reilu vuosi sitten. Ensimmäisten viikkojen aktiivisen käyttön jälkeen jäi vähän pölyyntymään hyllylle. Nyt alkoi taas tekemään mieli.... missähän se on....
 
Kierrosluvullinen versio on siinä mielessä parempi, että sillä voi seurata kierroksia ja hakata edellisiä ennätyksiään tai sitten kuntoilun vuoksi voi tehdä vaikka kunto-ohjelmalla molemmilla käsillä 100 000 kierrosta haluamaansa tahtiin niin että kone laskee sinun puolesta :) En tiedä johtuiko käyttötekniikan kehittymisestä vai tiettyjen lihasten kehittymisestä, mutta ainakin vasemman käden kierrosluvut nousivat muutaman viikon jälkeen jostain 9000 -> 12 000. Mun kädet on vain niin pienet, että jos luvut nousevat sinne 13 000 niin vehje lentää kyllä kädestä kun sormet ei mene kunnolla sen ympärille. Tai sitten ei vain voimat riitä, on meinaan melkoinen voima tuolla pallolla kun sen saa kunnolla vauhtiin... Sen voi kaikille luvata, jotka eivät vehjettä ole käyttäneet tai tutustuneet härpyttimeen. Ei ehkä tunnu missään jos on hirveä patti, mutta kaikille kaikille narukäsille erinomaista viihdettä.
 
Jos ei muuta niin erittäin addiktoiva lelu, jonka kaverit yrittävät viedä käsistäsi. Erinomainen lahjaidea jos ei muuta. Itselle tai kaverille.
 
L@@rs
27.03.2007 18:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

3kk olen tuolla Gyrotwisterillä "veivaillu" ja täytyy sanoa et kyl multa on kämmenpohjan "puutuminen" loppunut ja muutenki on kädet paremmassa kunnossa. Erittäin hyvää "terapiaa"...
 
You can borrow my wife, but don't you dare touch my pearl!!
vitikka
31.03.2007 10:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rupesi kiinnostamaan kyseinen värkki. Pitää lähteä kauppaan testaamaan kunhan kaupat aukeavat. Kiitoksia vaan vinkistä itse kullekin...
 
Brother Michael
31.03.2007 15:55:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen hain omani postista. On se koukuttava laite, ei voi muuta sanoa. Hassu laite, varsinkin salitreenin jälkeen, jos on kädet jumissa, niin tällä aukeaa hyvin, kun rennosti jotain 6000-7000rpm pyörittelee.
 
Hinta ei päätä huimaa, joten suositella voi kaikille täysin varauksetta.
 
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «