Muusikoiden.net
06.06.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä click metronomi appi rumpalille
1
Huiske1976
30.01.2017 11:43:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen aloitteleva rumpali ja lataillut lukuisen määrän metronomiappeja, mutta en ole vielä löytänyt sellaista hyvää, jossa äänenä olisi ihan tavallinen metronomin click. Mitäs appeja te muut käytätte (Android)?
 
Bacchus
30.01.2017 11:52:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tempo Advance, en tiedä löytyykö Androidille. Tsekkaa!
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
jtpennane
30.01.2017 12:05:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä käytän tän iOS-versiota, hyvin on toiminu: https://play.google.com/store/apps/ … m.eumlab.android.prometronome&hl=fi
 
Juuh elikkäs
Vuorismo
30.01.2017 12:25:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläisellä on tollane ku B'Metronome androidilla. Simppeli, mainokseton ja säädettävä käyttöliittymä. Saundeja tossa löytyy metronomista triangelin kautta virveliniskuun.
 
Yks juttu mikä on pitäny tarkistaa (mutta en oo jaksanu..) on se että pitääkö tuon time oikeasti paikkansa vai ei. Joskus muutama vuosi sitten oli kavereiden kanssa puhetta, että osassa noista appeista heittää puhelimesta riippuen kännykän antama tempo jopa 4bpm todellisesta. Mene ja tiedä.. Mun käytössä ei oo ollu ainakaan väliä, joten jääny testaamatta.
 
Kyä se sinne sulaa
Bullitt
02.02.2017 16:46:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuorismo: Yks juttu mikä on pitäny tarkistaa (mutta en oo jaksanu..) on se että pitääkö tuon time oikeasti paikkansa vai ei. Joskus muutama vuosi sitten oli kavereiden kanssa puhetta, että osassa noista appeista heittää puhelimesta riippuen kännykän antama tempo jopa 4bpm todellisesta. Mene ja tiedä.. Mun käytössä ei oo ollu ainakaan väliä, joten jääny testaamatta.
 
Samaa olen kanssa kuullut että ilmoitettu bpm-luku ei aina kohtaa todellisuuden kanssa. Yksin treenatessa tuolla nyt ei sinänsä luulisi olevan vaikutusta, mutta jossain yhteissoittotilanteessa voisi tulla mielenkiintoisia hetkiä, kun joka jannulla olisi oma metronomi jota seurataan orjallisesti ja kaikki olisivat muutaman iskun eri tahdissa toisiinsa nähden :D
 
"Joka sunnuntai sitten maksaisin Vesa Keskisen heittelemään muoviämpäreitä tuulivoimalan huoltoluukusta alla lepakkomössössö möyrivälle rahvaalle." -jra
wavelength
15.02.2017 13:27:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Samaa olen kanssa kuullut että ilmoitettu bpm-luku ei aina kohtaa todellisuuden kanssa. Yksin treenatessa tuolla nyt ei sinänsä luulisi olevan vaikutusta, mutta jossain yhteissoittotilanteessa voisi tulla mielenkiintoisia hetkiä, kun joka jannulla olisi oma metronomi jota seurataan orjallisesti ja kaikki olisivat muutaman iskun eri tahdissa toisiinsa nähden :D
 
No mitäs järkeä siinä nyt olisi, että joka soittajalla on oma klikkinsä? :)
 
Misiu
15.02.2017 17:16:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huiske1976: Olen aloitteleva rumpali ja lataillut lukuisen määrän metronomiappeja, mutta en ole vielä löytänyt sellaista hyvää, jossa äänenä olisi ihan tavallinen metronomin click. Mitäs appeja te muut käytätte (Android)?
 
Mulla on itellä Brennerin the Metronome Androidilla ja oon ollut tyytyväinen!
 
"Ei mitään hätää! Kyllä se ehitään soundcheckissä harjotella!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «