Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Stratacoustic kitara
1
Sorbo82
31.01.2024 14:24:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni jäi käsiin 2kpl kyseisiä kitaroita erään remontin yhteydessä.
Päällisin puolin näyttävät olevan hyvässä kunnossa, toki toisesta puuttuu yksi kieli.
 
Koska en näistä asioista itse omaa juurikaan tietoa, niin tiedustelisin onko noilla jonkinlaista arvoa?
 
mpekkanen
31.01.2024 16:01:04 (muokattu 31.01.2024 16:16:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sorbo82: Itselleni jäi käsiin 2kpl kyseisiä kitaroita erään remontin yhteydessä.
Päällisin puolin näyttävät olevan hyvässä kunnossa, toki toisesta puuttuu yksi kieli.
 
Koska en näistä asioista itse omaa juurikaan tietoa, niin tiedustelisin onko noilla jonkinlaista arvoa?

 
Tokihan niillä jonkinlainen arvo on, mutta sitä on aika hankala sanoa näin näkemättä. Jos on täysin kunnossa, niin joitakin satasia per soitin ja mikäli vaatii jotain remonttia, niin arvo tietysti vähemmän.
Vie johonkin musaliikkeeseen ja kysy heidän arviota. Ensin Tampereen Kitarakuu on aika hyvä liike ja se myös ostaa soittimia, jos haluat niistä eroon. Toki itse myymällä netissä voi saada hieman enemmän, mutta on siinäkin oma vaivansa...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «