Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pariston kuluminen elektroakkari
1
Mtuhk
11.04.2023 11:49:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Mulla 2kk vanha J-200 Epiphone ks. alla linkki.
 
https://musacorner.fi/tuote/epiphone-j-200-anag/
 
On nyt syönyt 3 vai 4x 9v patteria, ilman että on instrumenttikaapeli kiinni jakissa.
 
Onko siis ihan normaalia virrankulutusta? Mun mielestä ei, koska humminbirdin patteri kestänyt tyyliin puoli vuotta ilman vaihtoa.
 
Tone ja volume aina 0 asennossa.
 
Oon nyt ottanut pariston irti mikistä, mutta vit*ttaa aina roplata noita kieliä edestakaisin.
 
Mikä neuvoksi?
 
Tympee Huttunen
11.04.2023 12:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mtuhk: Moro!
 
Mulla 2kk vanha J-200 Epiphone ks. alla linkki.
 
https://musacorner.fi/tuote/epiphone-j-200-anag/
 
On nyt syönyt 3 vai 4x 9v patteria, ilman että on instrumenttikaapeli kiinni jakissa.
 
Onko siis ihan normaalia virrankulutusta? Mun mielestä ei, koska humminbirdin patteri kestänyt tyyliin puoli vuotta ilman vaihtoa.
 
Tone ja volume aina 0 asennossa.
 
Oon nyt ottanut pariston irti mikistä, mutta vit*ttaa aina roplata noita kieliä edestakaisin.
 
Mikä neuvoksi?

 
Ei ole normaalia virrankulutusta. Veikkaan, että jakki on kytketty väärin tai jostain muusta syystä on siellä oikosulku.
 
rintapek
11.04.2023 12:06:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mtuhk: Moro!
 
On nyt syönyt 3 vai 4x 9v patteria, ilman että on instrumenttikaapeli kiinni jakissa.
 
Mikä neuvoksi?

 
Viritin jääny vahingossa päälle?
 
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
Mtuhk
11.04.2023 13:03:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Viritin jääny vahingossa päälle?
 
Ei oo kitarassa omaa viritintä.
 
Joo pitää olla yhteydessä Musacorneriin. Ei viittis lähetellä kitaraa vaan ton takia pitkin maita ja mantuja..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «