Muusikoiden.net
22.05.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikrofoni teräskieliseen akustiseen
1
komuhe
09.03.2023 19:18:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaista piezo mikrofonia suosittelette teräskieliseen akustiseen kitaraan, jonka
voisi asentaa ilman porauksia tarvittaessa.
 
discominister
10.03.2023 10:21:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikeahan noita on asentaa ilman mitään reikiä. Jos kitaran perästä löytyy jackille reikä, niin suosittelen JJB Prestige-330. Pitää tilata jenkeistä itse, mutta tullienkin jälkeen hinta-laatusuhteeltana lyömätön.
 
Lilli
17.08.2023 08:32:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

komuhe: Minkälaista piezo mikrofonia suosittelette teräskieliseen akustiseen kitaraan, jonka
voisi asentaa ilman porauksia tarvittaessa.

 
No entäs K&K Pure Mini? Mitäs eroa on Pure Mini Classiciin?
 
'Pitäkää varanne lehmät, sillä elämä on lyhyt.' - Gabriel Garcia Marquez
Basifisti
17.08.2023 11:20:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli: No entäs K&K Pure Mini? Mitäs eroa on Pure Mini Classiciin?
 
Minulla on Pure Ministä monen vuoden kokemus ja voin suositella. Kunhan muistaa kytkeä aina jonkin korkeaimpedanssisen laitteen kautta (kitarapedaali väliin, mikserin Hi-Z-tulo yms.).
 
Asennus sujui mukana tulleen ohjeen kanssa ihan itse. Hihnatapin reikää piti hieman suurentaa liittimellä varustetun tapin asentamiseksi, mutta muita reikiä ei tarvinnut porailla.
 
Classic on kai tarkoitettu nylonkielisiin.
 
Lilli
17.08.2023 14:08:03 (muokattu 17.08.2023 14:20:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basifisti: Minulla on Pure Ministä monen vuoden kokemus ja voin suositella. Kunhan muistaa kytkeä aina jonkin korkeaimpedanssisen laitteen kautta (kitarapedaali väliin, mikserin Hi-Z-tulo yms.).
 
Asennus sujui mukana tulleen ohjeen kanssa ihan itse. Hihnatapin reikää piti hieman suurentaa liittimellä varustetun tapin asentamiseksi, mutta muita reikiä ei tarvinnut porailla.
 
Classic on kai tarkoitettu nylonkielisiin.

 
Todentotta... classic tarkoittaa klassista kitaraa! Voe minnuu tyhmää... ajatus katkoo.
 
Kiitos ohjeesta tuon väliin tulevan pedaalin suhteen. Ekana kokeilen kyllä Joyo DC-15s-komboani josta saisi vaikka hiukan äänenmuotoiluakin peliin. Toisena mahkuna toki Bossin OS-2 josta saa boostia ilman säröä. Ei auta kun kokeilla!
 
'Pitäkää varanne lehmät, sillä elämä on lyhyt.' - Gabriel Garcia Marquez
Basifisti
17.08.2023 15:32:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli: Todentotta... classic tarkoittaa klassista kitaraa! Voe minnuu tyhmää... ajatus katkoo.
 
Kiitos ohjeesta tuon väliin tulevan pedaalin suhteen. Ekana kokeilen kyllä Joyo DC-15s-komboani josta saisi vaikka hiukan äänenmuotoiluakin peliin. Toisena mahkuna toki Bossin OS-2 josta saa boostia ilman säröä. Ei auta kun kokeilla!

 
Eipä näissä kitarahommissa nimeäminen aina onnistu kyllä. Joyon sisääntulosta en löytänyt infoa, mutta Bossin pedaalit poissa ollessaankin toimivat ihan hyvin näiden kanssa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «