Muusikoiden.net
17.05.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aura audio
1
aimotuska
09.04.2024 14:42:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein raflaava otsikko, jonka perusteella osa näkee oitis punaista. Ymmärrän. Mutta niinkö. Itse olen tasan yhden keikan vetänyt auroilla ja ei lähteny, eikä tyydyttänyt. Toisaalta tila oli kauhee kivihalli, mut niinhän ne monet muutkin on. Mutta siis jos ne nyt on kaikkien(?) ammattijätkien raidereissa viivattu yli, niin kuinka se pulju on edelleen pystyssä? Pakostahan niitä jotkut siis ostaa ja vissiin ihan onnistuneesti käyttääkin. Ei ne silti mitään treenikämppähintoja vehkeillään pidä, mikä selittää monien muiden randomimerkkien olemassaolon.
 
Mikä, miksi ja miten? Mä en oo oikeestaan koskaan saanu sitä lopullista selvitystä siihen, miksi käytännössä kaikki niitä haukkuu, mut silti niitä aina sillon tällön kävelee vastaan. Onko se vaan että "ku näihin ny pantiin se satanen kiinni ni pakko niitä on yrittää käyttää"? Vai onko ne vain niin anteeksiantamattomia, että kukaan ei niitä saa vireeseen?
 
Vai olenko vaan tyhmä? Olen, mutta jos se jätetään tällä kertaa huomiotta?
 
Einherjar
09.04.2024 21:54:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin yhdessä vaiheessa tuntui siltä, että se huono maine kumpusi klubien asennuksiin käytetyistä Auran sen aikaisesta line arraystä. Monessa paikassa oli 2-3 niitä puolellaan ja se oli ihan liian vähän alempaa middleä pilliin verrattuna. Se sitten yhdistettynä siihen pillin rääkymiseen teki siitä todella karskin ajettavan. Ei ollut hirveän lämmintä soundia ne.
 
Nykyään on osunut vähemmän kohdalle, mutta ainakin se niiden pieni constant array (tjsp?) -purkki oli ihan hyvän kuuloinen toisten ajamana klubiolosuhteissa.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
SteveHarris
25.04.2024 12:48:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

a1,a2,a3 oikein käyttis vehkeitä , niinkuin myös S1 ,xd,s,a sarjan subit erittäinkin jees
 
Danko
25.04.2024 15:15:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Einherjar: ainakin se niiden pieni constant array (tjsp?) -purkki oli ihan hyvän kuuloinen toisten ajamana klubiolosuhteissa.
 
Vissiin A1? Jotain prototyyppiä ajelin parit festarit, ihabok sen jälkeen kun toimittaja kävi patchaamassa prossulta middlen ja diskantin ristiin.
 
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko
Einherjar
28.04.2024 22:40:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danko: Vissiin A1? Jotain prototyyppiä ajelin parit festarit, ihabok sen jälkeen kun toimittaja kävi patchaamassa prossulta middlen ja diskantin ristiin.
 
Joo. Kataloogin perusteella A1.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «