Muusikoiden.net
21.05.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: the t.amp TA 2400 mk2
1
Dj Elwood
03.10.2023 11:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjensta tietäjät.
Ostin taannoin ilmeisesti todella vähän käytetyn mutta kuitenkin jo tavallaan vanhan the t.amp TA 2400 mk2 vahvistimen.
Olen vähän kerennyt tuota testailla mutta olen huomannut että fault valo syttyy ja jää palamaan virtojen sammuttamisen jälkeen.
Lieneekö normaalia?
 
basisti1971
04.10.2023 06:28:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Painoin varoitusta jotta siirrettäisiin "Livetoiminta" alafoorumille jossa tullee paremmin vastauksia.
 

 
Dj Elwood: Olen vähän kerennyt tuota testailla mutta olen huomannut että fault valo syttyy ja jää palamaan virtojen sammuttamisen jälkeen.
Lieneekö normaalia?

 
Juuri tuosta kyseisestä vahvarista ei muistaakseni ole kokemusta, mutta omaan kokemukseen muista vastaavista PA vahvareista nojaten on normaalia.
 
Epätahtiin purkautuvat virtalähteen suotokonkat aiheuttavat kaiutinlähtöön tasajänniteoffsettia, jossain vaiheessa käyttöjännitteett laskevat alijännitteen puolelle, jne.
Suojaus tuon havaitsee ja toimii kuten ko. vahvarissa toimii ja fault valo syttyy.
 
Olettaisin että ulostulon mykistävä (ja/tai sisääntulon oikosulkeva) rele vetää/laukaisee myös?
Jos sellaisia on kytkentään katsottu tarpeelliseksi lisätä.
 
T:Samuli
 
Dj Elwood
05.10.2023 00:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvasin että saan täällä nopeasti vastauksen kysymykseeni. Kiitoksia siitä.
 
basisti1971
06.10.2023 08:45:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Dj Elwood: Arvasin että saan täällä nopeasti vastauksen kysymykseeni. Kiitoksia siitä.
 
ole hyvä.
 
T:Samuli
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «