Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvää kaiutinta suositella
1
dre234
22.05.2022 13:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ollut jo pitemmän aikaa tarkoitus hankkia kaiutin itselleni, ja nyt olisi tulossa pieni live-esiintyminen kesällä. Olisiko täällä joitakin tyyppejä jotka viitsis auttaa aloittelijaa ja ehkä mahdollisesti suositella jotain sopivaa kaiutinta.
 
Tosiaan oon vain harrastelija, enkä hirveen ammatimaisia pömpeleitä ehkä tarvitse. Omistan Shure SM58-mikrofonin sekä Behringer Xenyx X1204USB 12-kanavainen kompaktimikserin. Kaiuttimesta olisi siis tarkoitus saada tämän mikrofonin ääni kuulumaan, soittimia en soita vaan ihan valmiilla taustoilla mennään. Mikä kaiutin olisi hyvä pieniin tiloihin, harrastelijalle sekä edullinen? Ja aktiivi vai passiivikaiutin ottaen huomioon mun tämänhetkiset laitteet? Oon oikeesti ihan kujalla näistä ja tarvisin tooodellakin sitä apua nyt!
 
anapena
22.05.2022 18:19:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thoomannin aktiiviPA-kaiuttimia katsellen halvin kelvollinen voisi olla Proel, seuraavassa hintaluokassa Turbosound.
Tai sitten käytettynä eller lainaten.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
pitk
23.05.2022 22:40:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dre234: On ollut jo pitemmän aikaa tarkoitus hankkia kaiutin itselleni, ja nyt olisi tulossa pieni live-esiintyminen kesällä. Olisiko täällä joitakin tyyppejä jotka viitsis auttaa aloittelijaa ja ehkä mahdollisesti suositella jotain sopivaa kaiutinta.
 
Paas lukien vaikka pysyvänä oleva kaiuttimen ostajan FAQ...
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja ThE PhysicistS"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «