Muusikoiden.net
07.06.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hog 2PC rautalangasta väännettynä
1
eahhi
22.03.2007 15:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilanne;
 
Ostin käytettynä pienen valosetin, jonka mukana tuli Hog2pc yhteensopiva USB/DMX pulikka. Myyjä lupasi neuvoa laitteiden käytössä, mutta on nyt pitkällä ulkomaan komennuksella. En ole käyttänyt oikeastaan minkäänlaisia valopöytiä /-softia, jotenka tarvitsisin ohjeita, vihjeitä, neuvoja. Olen jonkun verran kokeillut käyttää softaa tuon "Valopöytien quick start -suomeksi" ohjeiden mukaan, mutta siitä ei löydy minun valoilleni sopivia ajureita valmiina.
 
Apuva!!
 
otto_t
22.03.2007 16:46:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilanne;
 
Ostin käytettynä pienen valosetin, jonka mukana tuli Hog2pc yhteensopiva USB/DMX pulikka. Myyjä lupasi neuvoa laitteiden käytössä, mutta on nyt pitkällä ulkomaan komennuksella. En ole käyttänyt oikeastaan minkäänlaisia valopöytiä /-softia, jotenka tarvitsisin ohjeita, vihjeitä, neuvoja. Olen jonkun verran kokeillut käyttää softaa tuon "Valopöytien quick start -suomeksi" ohjeiden mukaan, mutta siitä ei löydy minun valoilleni sopivia ajureita valmiina.
 
Apuva!!

 
Osoitteesta http://www.flyingpig.com/hog2libgen/ voit käydä lataamassa aika kattavasta luettelosta lapuille kirjastoja. Mikäli tuoltakaan ei löydy niin laita mailia supporttiin. Ja samalla kannattaa ladata tuo Hog kakkosen manuaali samoilta sivuilta, sillä noilla ohjeilla (vaikka hyvä quick start onkin) et hirveän pitkälle pärjää.
 
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!
Marzi
28.03.2007 22:10:57 (muokattu 28.03.2007 22:15:46)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh ja just kun luulin, että tuo mun pikaohje olis vastaus. :D Siinä on hei patch-ohje ja pikku perusohjelmointiopas. Ei muuta. Ei jaksa ruveta suomentamaan koko manuaalia. Jos joku tarttee jotain, niin tuolla voi kysyä kans.
 
Öö, mitä heittimiä sulla on? laitahan dmx-kanavalista niin tsekataan joku joka olis lähellä niitä jos ei tuolta hoggilandiasta löydy.
 
eli pan, tilt, col, gobo blaa blaa-järjestys.
 
No yhyy.
eahhi
29.03.2007 15:18:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin tietenkin se on vain aloitus opas. Ja vieläpä einomainen sellainen. Headit mulla jo pyörii hienosti, mut Led-parit ei.. Viisi kanavaa tarttee järjestyksessä R,G,B,dimmer, flash
 
Marzi
30.03.2007 23:58:04 (muokattu 30.03.2007 23:59:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin tietenkin se on vain aloitus opas. Ja vieläpä einomainen sellainen. Headit mulla jo pyörii hienosti, mut Led-parit ei.. Viisi kanavaa tarttee järjestyksessä R,G,B,dimmer, flash
 
Laita niille ihan vaan desk channeleita ja tee groupit sit niistä(esim ryhmä R, ryhmä G, ryhmä B, ryhmä DIM, ryhmä FLASH) Niitä saat sinne kuitenkin huru mykke. Ne kanavat pystynee nimetä jostain, en muista just miten se meni Hogissa...
 
No yhyy.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «