Muusikoiden.net
08.06.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Los Monitores
1 2
pitk
04.11.2006 22:01:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juup. Eikä tuu kun laulua. Stemmoja kai vähän. Ja sellaisella soundilla, että täällä pääsis monella herkkäkorvalla itku jos pitäs vetää keikka siinä rumpujakkaralla. Runpuja vähän rumpumonitoriin ja muu kuuluu backlinesta. :D
 
Olin kerran Remanderin kanssa tekemisissä äänihahmon roolissa. Kun Remun S200:sta alettin virittää basisti H Merilahti vihelsi pelin poikki ja sanoi: "Nyt pitää kertoa tarina. Remu meni junaan. Siellä tuli kuulutus. Remu:"Tota saundia mä oon hakenu koko ikäni."" Ja sellasta laitettiin.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Marzi
04.11.2006 23:36:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

:D Kuvaus osuu. Pikkumikseristä hi ja mid tappiin, niin ollaan lähellä.
 
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
knet725
05.11.2006 18:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no entäs, miten TFM-212 eroaa TMW- 212 mallista ?
 
pekorte
06.11.2006 03:05:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no entäs, miten TFM-212 eroaa TMW- 212 mallista ?
 
Karkaa käsistä, mutta TFM-sarjassa on muuttunut elementit sekä jakosuodin. Myös kotelo on hieman erinäköinen (pyöreämpi) ja verkko ei ole enään 12" elementeissä kiinni, vaan peittää koko etupuolen. Hyvin pitkälle kuitenkin samanlainen monitori. Mielestäni laulu käyttöön isolla päättellä sekä sopivalla EQ:lla melkoisen hyvä. Erottuu.
 
Perttu.
 
valomies
18.11.2006 10:09:40 (muokattu 18.11.2006 10:10:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilanne on tämä, monitoreina käyttämäni SX300:t käyvät pieniksi, pitäisi hankkia tehokkaammat eli siirtyä seuraavaan kerhoon, suositelkaa (jep, hevosella pääsee ja rahalla saa, mutta..) hinta/laatu-suhteeltaan hyviksi havaitsemianne. niin, ja millä sen rumpalin sais tyytyväiseksi, eli minkälaista kattausta on arvon herroilla käytössä. Kyseessä klubitoiminta. kiitokset etukäteen.
 
-Tsekatkaas tällänen tuote kuin buttkicker. Meillä oli tuollainen viime rundilla rumpalin penkin alla , ja ei napinaa tullut yhdeltäkään rumpalilta.Tuon lisäksi kun laittaa esim sx300, niin pitäisi supattaa.
 
jorma666
19.03.2007 15:54:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja rumpaleille esim. Nexo PS15+LS1200 niin johan alkaa homma toimimaan.
 
komppaan!
 
erään monsteriyhtyeen rumpali taas oli kovasti sitä mieltä että pelkät luurit korvissa on varsin riittävät. yhellä keikalla sitten salaa roudasin sinne sen selän taakse suppasen jonne ajoin basaria ja tomeja. sen keikan jälkeen sinne on pitäny joka kerta kuskata suppari, sanomista tulee jos se puuttuu.
 
stnprkl
19.03.2007 17:47:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

komppaan!
 
erään monsteriyhtyeen rumpali taas oli kovasti sitä mieltä että pelkät luurit korvissa on varsin riittävät. yhellä keikalla sitten salaa roudasin sinne sen selän taakse suppasen jonne ajoin basaria ja tomeja. sen keikan jälkeen sinne on pitäny joka kerta kuskata suppari, sanomista tulee jos se puuttuu.

 
No voi perkele sun kanssa, miks sä noin menit tekemään. Mä sille silloin alkuun opetin et ne luurit riittää. Kun ei tiedä paremmasta niin ei myöskään kaipaa sitä. ;)
 
Viltsu audiokantaja
santtus
19.03.2007 17:49:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta kun suppasia on niin kiva roudata loskassa...
 
"Hyvinhän me vedetään, mitä ne netissä kirjoittaa..?"
LHU
19.03.2007 17:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta kun suppasia on niin kiva roudata loskassa...
 
Mitä se sellainen roudaaminen on? Etteks te tee samalla tavalla kuin mä, et niinku menee paikalle ja vehkeet on jo siellä...? :)
 
santtus
19.03.2007 18:30:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo joo. Ja kumipalmu backstagella, eikä sinisiä m&ms karkkeja missään... ;-)
 
"Hyvinhän me vedetään, mitä ne netissä kirjoittaa..?"
jorma666
19.03.2007 21:47:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi perkele sun kanssa, miks sä noin menit tekemään. Mä sille silloin alkuun opetin et ne luurit riittää. Kun ei tiedä paremmasta niin ei myöskään kaipaa sitä. ;)
 
heh, onhan se tietty noinkin. mulle tulee vaan itelle hyvä mieli jos saa artistin viihtymään lavalla. se porukka on nimittäin kohtalaisen vaikea saaha tyytyväiseksi, siltä ainaki joskus vähän tuntuu.
 
LHU
20.03.2007 10:19:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se porukka on nimittäin kohtalaisen vaikea saaha tyytyväiseksi, siltä ainaki joskus vähän tuntuu.
 
Nyt rupeet sitten vähentämään sitä monitorikattausta, sanot et ei oo tai et hajos. Yks keikka vähemmällä niin johan on taas arvostus huipussaan ja meininki hyvä.
 
Oiskohan tää pitänyt jättää tonne huoneen puolelle, äh, menköön.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «